Skip to main content

mijn exeriabox geeft na een reset op alle apparaten aan wachtwoord onjuist op de 2,4 ghz frequentie 

terwijl de 5ghz wel werkt en het zelfde wachtwoord is.

contact gehad met kpn via de chat . de wifi tool 4 keer gedaan.

toen is er gezegd dat ik de wifi versterker kon krijgen maar de tool geeft aan een gratis monteur.

als ik dan de afspraak gegeven invoer '’onbekende fout opgetreden'’

wat nu te doen aangezien de meeste apparaten werken op de 2,4 ghz

@baukede Welkom op het forum. Wat irritant dat je problemen hebt met je wifi verbinding sinds een reset. Heb je toevallig een Experiabox V10? Ik krijg namelijk meerdere signalen van klanten die hier problemen mee hebben. Zou je het mij kunnen laten weten?


Ja dat klopt.. ik heb een v10 modem

als het goed is is er een nieuw modem

onderweg maar daar heb ik nog geen bevestiging van gehad


@baukede Ik hoop eerlijk gezegd dat er geen nieuw modem onderweg is, want dan is de kans groot dat je een V10a krijgt. Op de V10a is het niet meer mogelijk om 2.4 en 5 Ghz te scheiden. Zoals het nu lijkt zijn het issues met de V10 en proberen we deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Ik zou dan ook willen adviseren het modem (nog) niet om te ruilen maar nog even af te wachten. 


@baukede Hoe is de situatie op dit moment en heb je inderdaad een ander modem ontvangen?


ik heb het andere modem retour gestuurd .. de problemen zijn gelijk

 


ik heb het andere modem retour gestuurd .. de problemen zijn gelijk

 

Kunt u hier wat meer over vertellen? Welk ander modem had u ontvangen? Ook een v10?


@baukede Er zijn dus nog steeds problemen met het 2.4 Ghz netwerk? Het lukt niet meer om met het netwerk te verbinden en er wordt aangegeven dat het wachtwoord onjuist is. Maak je ook gebruik van wifi versterkers? Zo niet, zou je in kunnen loggen op de Experiabox en eventueel de wachtwoorden daar aanpassen of de netwerken daar scheiden. Mocht dit niet lukken hoor ik het graag.


goedemorgen,

hij geeft aan wachtwoord onjuist.

de wachtwoorden zijn al veranderd en de netwerken gescheiden.

soms gaat het 15 min goed, en soms een paar uur.

het is alleen de 2,4 de 5 Ghz is goed


ik heb het andere modem retour gestuurd .. de problemen zijn gelijk

 

Kunt u hier wat meer over vertellen? Welk ander modem had u ontvangen? Ook een v10?

dat was een zwart modem en die kan ik niet gebruiken omdat ik een dubbele lijn (pair bounding) heb en die werkt alleen met een V10 modem heb ik mij laten vertellen.


ik heb het andere modem retour gestuurd .. de problemen zijn gelijk

 

Kunt u hier wat meer over vertellen? Welk ander modem had u ontvangen? Ook een v10?

dat was een zwart modem en die kan ik niet gebruiken omdat ik een dubbele lijn (pair bounding) heb en die werkt alleen met een V10 modem heb ik mij laten vertellen.

Dat klopt. Dat van die pairbounding. Maar het WiFi probleem had je niet moeten hebben. Heeft u al geprobeerd om op de apparaten het WiFi netwerk te verwijderen en opnieuw in te stellen?


ik heb het andere modem retour gestuurd .. de problemen zijn gelijk

 

Kunt u hier wat meer over vertellen? Welk ander modem had u ontvangen? Ook een v10?

dat was een zwart modem en die kan ik niet gebruiken omdat ik een dubbele lijn (pair bounding) heb en die werkt alleen met een V10 modem heb ik mij laten vertellen.

Dat klopt. Dat van die pairbounding. Maar het WiFi probleem had je niet moeten hebben. Heeft u al geprobeerd om op de apparaten het WiFi netwerk te verwijderen en opnieuw in te stellen?

ja ook al gedaan. 

 


@baukede Heb je een mogelijkheid om in te loggen op de Experiabox en dan vanuit de interface een reset naar fabrieksinstellingen te doen? Dit kun je doen door na het inloggen naar instellingen te gaan , de 5e optie van onder is dan de reset naar fabrieksinstellingen. Als je dit hier doet dan haalt de Experiabox ook nieuwe gegevens bij ons op. Zou je mij kunnen laten weten of het hierna wel weer lukt om de netwerken te scheiden? 


@baukede Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Nee helaas dat heeft ook niet geholpen .. ik verander het wachtwoord zodra hij er om vraagt


@baukede Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en een aantal metingen uitvoeren! 


@baukede Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en een aantal metingen uitvoeren! 

Gedaan


@baukede Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. Ik meet geen vreemde dingen uit op de verbinding. Het inloggen op de Experiabox lukt dus wel en een fabrieksreset vanaf daar lukt ook?


ja dat hebben we al 2 keer geprobeerd zonder succes, en om het nog een keer te proberen doe ik liever niet omdat dan alles weer opnieuw ingesteld moet worden 

 


ja dat hebben we al 2 keer geprobeerd zonder succes, en om het nog een keer te proberen doe ik liever niet omdat dan alles weer opnieuw ingesteld moet worden 

"alles"? Wat moet er opnieuw ingesteld worden dan?


ja dat hebben we al 2 keer geprobeerd zonder succes, en om het nog een keer te proberen doe ik liever niet omdat dan alles weer opnieuw ingesteld moet worden 

"alles"? Wat moet er opnieuw ingesteld worden dan?

de wifi schakelaars,  ip camera, wifi versterkers, wifi van de zonnepanelen