Skip to main content
hoe kan ik mijn wi fi wachtwoord wijzigen?



*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

@A Omar



je kunt het Wifi wachtwoord wijzigen door in te loggen op je Experia Box. Hoe dat precies gaat hangt af van het type Experia Box dat je hebt. Op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/devices/all/internet kun je jouw Experia Box selecteren en de instructie nalezen.

Goedemorgen @A Omar

  1. Het wijzigen van het WiFi wachtwoord kan inderdaad door in te loggen op de Experia Box. 
  2. Gebruik je een Experia Wifi of SuperWifi punt? Of heb je een Experia Box v10a of kpn 12 modem? Gebruik dan de KPN Thuis app om de naam en het wachtwoord van je wifinetwerk te veranderen.
  3. Als je verbonden bent met je thuis netwerk (zij het bekabeld of draadloos) kan het ook via onze servicetool.


Laat je nog even weten of het gelukt is? 🙂


Ik heb mijn Wifu wachtwoord gewijzigd door experia box in te logen,

bedankt allemaal
Wat goed om te lezen dat het gelukt is @A Omar. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Werkt niet.


Hallo @David14, wat werkt er precies niet? Kun je iets meer toelichting geven, zodat we als KPN community jou verder kunnen helpen.Â