Skip to main content

Teveel vriendjes en vriendinnetjes van de kinderen hebben mn wachtwoord van de wifi nu heb ik via de app geprobeert het wachtwoord te wijzigen dat is ook gelukt maar zie op de mobiel van mn dochter dat bv het ander netwerk nog wel aktief is hoe verander ik dit? Zodat vreemden geen gebruik meer maken van onze wifi? We hebben een modumin de meterkas en een versterker op de slaapkamer.

HI @Anniev83, Je geeft aan dat je het wachtwoord van je WiFi al hebt gewijzigd en dat dit gelukt is. Maar toch hebben je kinderen (en de vriendjes en vriendinnetjes?) gewoon nog werkende WiFi? Wanneer je het wachtwoord wijzigt dan hoor je je normaal gesproken met elk apparaat opnieuw aan te melden op het netwerk met het nieuwe wachtwoord. Kan het zijn dat je bijvoorbeeld alleen het wachtwoord hebt gewijzigd van de versterker of alleen van het modem? Het wachtwoord van de versterker kun je niet wijzigen door in te loggen in de KPN app. Je moet daarvoor inloggen op de versterker. Heb je daar hulp bij nodig, open dan dit topic eens voor meer informatie.   


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch niet iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Mijn excuus voor late reactie. Het is inmiddels opgelost door kpn klantenservice. Ik wist niet meer in te loggen op mn account vandaar de late reactie. Dus dat probleem ook opgelost. Bedankt voor de reactie


Reageer