Skip to main content

Sinds kpn deze week bezig is geweest met het netwerk werkt mijn wifi wachtwoord niet meer op mijn iPhone en tablet we hebben wel wifi op de computer de huis telefoon deed het eerst ook niet maar na een reset werkt deze weer wel heb alles gedaan maar nog steeds niksĀ 

Hallo @DiarreeĀ , het wil nog wel eens helpen de bestaande netwerken te ā€˜vergetenā€™ en dan opnieuw aan te maken op de betreffende apparaten.\

Succes.

Ā 


Hoi @DiarreeĀ en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat @JanDĀ je al een goede tip geeft, heb je hier iets aan gehad? Je geeft verder aan dat de telefoon na een reset weer werkte dus dat is mooi. Maar welke reset heb je precies uitgevoerd? Mocht het met de tip van @JanDĀ niet lukken, dan zou ik (mocht je dat nog niet hebben gedaan) de Experia Box ook nog eens een zogenaamde harde reset geven. Eigenlijk verwacht ik dat het probleem verholpen kan worden door de bestaande netwerken te 'vergeten' en dan opnieuw in te stellen op de apparaten die nu geen verbinding meer hebben met je wifi netwerk. Laat je ons weten of dit allemaal heeft geholpen?