Skip to main content

Ik open deze topic om andere mensen eventueel te kunnen helpen.

Gisteren wilde ik mijn camera instellen via de 2,4 GHZ verbinding en hierdoor had ik het vinkje Enable wifi uitgezet. Uiteindelijk gebeurde er niets en heb ik op cancel geklikt. De instellingen zouden dan weer ongedaan worden gemaakt. Vanaf toen had ik geen wifi meer. Gebeld met de klantenservice en er werd geadviseerd de modem te resetten. En ja hoor, gelukkig deed de wifi het weer. Maar na een minuut bleek die weer uit te gaan. Meerdere keren de modem gereset en nu ook hetzelfde geval na een minuut valt de wifi weg/gaat uit. Vanmorgen opnieuw gebeld met de klantenservice. Deze konden op afstand niets doen. Ik moest het via bekabeld internet proberen om de instellingen dan weer goed te zetten. Dit kreeg ik niet voor elkaar. Modem weer bekeken en ineens viel mijn ook op een knopje aan de linker zijkant van de modem met WIFI on/off. Ik dacht het zal toch niet dan ik per ongelijk met het resetten hierop heb gedrukt bij het vastpakken van de modem. Op deze knop gedrukt en ja hoor. Ik heb weer WIFI.

 

Hopelijk hebben anderen hier ook iets aan. 

Waarom zet u het WiFi uit vanaf een apparaat wat via WiFi verbonden is? Logisch toch dat er daarna niet meer gebeurt? Je hebt geen verbinding meer.