Skip to main content

Sinds kort klant geworden van KPN. In de winkel is er verteld dat we de V12 zouden krijgen. We hebben de V10 gekregen en volgens KPN werkt deze beter met de koperen kabel. Maar sinds wij internet afnemen van KPN geeft mijn mobiel om de have klap de melding geen verbinding te kunnen hebben met WiFi. Wel verbonden geen internet. Alle andere apparaten hebben er geen last van ook de mobiel van mijn vrouw heeft er geen problemen mee. Contact gehad met KPN maar die konden niets vinden in het modem alles werkt zoals het hoort. Verder alles geprobeerd supperwifi aangeschaft, harde reset modem, telefoon gereset, alle tips opgevolgd. Niets werkt! Voorheen bij ziggo nooit problemen. Wifi op mijn werk van KPN ook geen enkel probleem mee. Wat moet ik hier nou nog aan doen? We zijn sinds kort klant van KPN maar lijkt wel van probleem op probleem te stuiten. Wifi dat niet functioneert, facturen die niet kloppen met wat we afgesproken hebben, klantenservicedie de verbinding verbreekt. Een hoop gedoe voor "het beste netwerk van nederland". 

Beste @Remco_v, welkom! Als je gebruik maakt van pairbonding, dan krijg je sowieso een V10. Het is een zeer goed modem, dus zeker geen verslechtering t.o.v. de Box 12. Wel erg vervelend dat de wifi op je telefoon het niet doet. Wel toestel gebruik je? En je hebt deze ook al echt eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen (nadat je een back up hebt gemaakt)? 


begin eerst eens met het ‘vergeten/verwijderen’ van het wifi netwerk op je telefoon, daarna weer toevoegen/verbinden.


Het toestel dat ik gebruik is een samsung galaxy A51. Volgens de medewerker van KPN zou dit toestel prima moeten functioneren met het wifi. Ik heb nimmer problemen gehad met wifi toen ik nog bij ziggo zat en ook op andere locaties waar ik wifi gebruik totaal geen problemen. Het probleem is ontstaan nadat wij zijn overgegaan naar KPN. Het is alleen mijn telefoon die er moeite mee heeft. Het gekken is, als ik mijn wifi op mijn telefoon uitschakel en vervolgens weer inschakel dat wifi het gewoon doet. Maar als ik uit huis ben geweest en terug kom is het wel verbonden maar zonder internet. 

 

Ik heb bij zowel het modem, supperwifi en mijn telefoon alles al gereset ook de harde reset. Ook het vergeten en verwijderen geprobeerd. Op het forum ook bij andere gekeken die het zelfde probleem hadden. Echter het probleem blijft. 

 

Ik zou niet weten wat ik nu nog kan proberen 


Wat jammer dat het nog niet is opgelost! Begrijp ik dat als je de wifi uit en weer aan doet, dat het dan wel gewoon werkt? In dat geval zou ik het dan toch op die manier doen. Aangezien het modem wel kan verbinden met andere apparaten en jouw toestel wel automatisch verbindt met andere wifi punten, durf ik niet te zeggen wat dit probleem nu veroorzaakt😓.