Skip to main content

Alles is verbonden met wifi zeggen de apparaten. Alleen niets werkt. Uiteraard alles al geprobeerd maar nog niets. Is ook geen storing gemeld in de buurt. Mijn vraag wat kan ik doen.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic in juiste board geplaatst

Goedemorgen @Frisodelaat!

Wat lastig dat wifi niet werkt! Kun je wel gebruik maken van je andere diensten (bekabeld internet en/of tv), of werkt helemaal niets meer? Als niets meer werkt, dan ben je het snelste geholpen door even te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 0402 (gratis). Mijn collega kan dan samen met jou alles stap voor stap nakijken om uit te zoeken wat hiervan de oorzaak is zodat het opgelost kan worden. Dat gaat makkelijker en sneller als je direct contact hebt!

Wil je dat ik vanaf hier met je meekijk? Dan is dat uiteraard ook goed. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Geef je hier een seintje zodra je jouw forumprofiel hebt ingevuld? Dan weten we dat we jouw abonnementsgegevens erbij kunnen pakken!


Hoi. Heb contact gehad met 08000402het is verholpen. Het is alleen lastig. 2dochters die online lessen moeten volgen en dus naar opa en oma moeten. En een vrouw die het werk moet bellen dat ze niet kan inloggen. Maar het is verholpen nu maar hopen dat het blijft werken. 
Groeten Friso 


Goed om te lezen dat het weer werkt, Friso! Ik snap dat het (zeker nu) ontzettend belangrijk is dat de verbinding goed blijft werken. Daar werken we dan ook met z'n allen hard aan. Natuurlijk kan er altijd even wat mis gaan. Ik hoop met je mee dat het nu goed blijft werken en wens je een prettige dag!Â