Skip to main content

Ik kreeg geen internet door waardoor onze WiFi het ook niet deed dan bel je ervoor om dit opgelost te krijgen zeggen ze we zetten u even in de wacht 25 minuten later was het nog steeds niet opgelost ik zeg maar nu heb ik nog steeds geen WiFi maar ben inmiddels  wel 1.10 per minuut kwijt  zegt die goede mevrouw nee dat is niet zo  ik kijk net op mijn kpn  en jawel hoor extra belkosten hoe wordt dit opgelost 

Hoi @Monique lasoe 
Dan heb je niet 0800 0402 gebeld, want dat is het gratis nummer van de KPN
Je hebt dus op internet gezocht naar het nummer en je hebt een duur betaald  nummer gevonden van een bedrijf dat er grof geld aan wil verdienen.
Kijk -altijd- op de website van welk bedrijf ook zelf, anders heb je grote kans dat je genept wordt door een bedrijf dat er dik aan wil verdienen.

Nogmaals de KPN kun je GRATIS bereiken met het nummer 0800 0402.


Hoi @Monique lasoe, wat werkt er op het moment precies niet? Is dat de Wifi verbinding of de hele verbinding? Ik heb de volledige verbinding net even nagekeken en krijg wel verbinding met het modem. Kan je meer vertellen over wat er precies speelt?

Als het alleen om de Wifi verbinding gaat kan je de Wifi Manager ook doen, die helpt je daarbij. 

Wat betreft het telefoonnummer, dat is inderdaad een gratis nummer zoals huistijger al noemt. Als je dat nummer belt worden er geen kosten in rekening gebracht.