Na vandaag 3 keer een medewerker aan de telefoon gehad te hebben, zonder zinnige hulp te krijgen. Denk ik laat ik het maar hier plaatsen. Mijn router werkt niet naar behoren heb meerdere keren de wifi-manager van jullie doorlopen en elke keer is de laagste 5 mb’s of lager. Het systeem is al geoptimaliseerd, en mijn positie waar het goed zou moeten zijn is 3-4 meter afstand tot aan de router zonder dat er muren tussen staan. Helaas werkt het dus niet goed, graag wil ik asap een nieuwe router en een versterker voor de tussentijd omdat het systeem van jullie niet goed werkt.
WiFi werkt niet goed
Beste antwoord door Marcia van KPN
Het lijkt inderdaad niet in orde, als ik de uitkomst van de Wifi manager zo bekijk. Het vervelende is: ik zie dat we een gratis monteur aanbieden als optie. Die komen nu echter niet, in verband met het Corona virus. Ik zorg ervoor dat er binnen twee werkdagen een gratis Experia Wifi klaarligt voor je bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Alle info vind je in een privébericht dat je van me krijgt. Je kunt deze gebruiken naast je V10A. Ik ga er vanuit dat het daar beter van wordt. Als het nog niet optimaal is, laten we, als alles weer een beetje normaal is, alsnog een monteur langskomen. Wil je ons laten weten hoe het is na installatie van de Experia Wifi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.