Skip to main content

Goede middag, 

 

Sinds vanmorgen merkte ik dat ik geen WiFi meer had thuis op mijn mobiel en laptop. Op de modem blijft het groene lampje van internet continu knipperen. Ik heb de modem al meerdere malen aan/uit gezet en gereset maar niks helpt. 
 

Heeft iemand toevallig de oplossing? Anders bel ik sowieso morgenochtend met de klantenservice.

Hallo @Nadia Visser heb je wel gewoon bekabeld internet?

Heb je een koper- of een glas-aansluiting?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 


We hebben een glas aansluiting. En we hebben een KPN box 12 in bruikleen. 

Groet,

Nadia

 


Hallo @Nadia Visser ik zie dat het glas-lampje niet brandt op de glaskast rechts op de foto.

Haal de stroom eens minimaal 2 minuten van de glaskast en herstart daarna.

Geef daarna de modem ook eens een herstart.

Werkt alles nu weer goed?

 


waar is de aansluiting van de glasvezel?? zo te zien is de zwarte glasvezel NT nergens op aangesloten. deze moet over de aansluiten van de glasvezel zitten.


Hallo @joey92 het ziet er naar uit dat de rode kabel van de glaskast naar het modem gaat.

@Nadia Visser ben je op glas aangesloten of nog op koper???


@JanD het gaat juist over de glaskast. die moet over de aansluiting van de glasvezel heen zitten. zo te zien zit die nu gewoon niet aangesloten.


Ik heb zowel het kastje van de glasvezel als de modem 2min gereset, helaas zonder resultaat. Volgens mij zijn wij aangesloten op glasvezel. Ik zie inderdaad wel een rode kabel van het zwarte kastje met “power-glas-ethernet” naar de modem gaan; maar geen kabel vanuit glasvezel aansluitpunt naar zwarte kastje…. 


Oh ik zie het al! Het zwarte kastje was inderdaad niet over het glasvezelaansluitpunt geschoven! Geen idee hoe deze daar vanaf is gekomen…. Het probleem is verholpen. Thanks!!