Skip to main content

Goeiedag,

 

Ik heb éxáct dezelfde problemen als de topicstarter, alleen bij mij hebben de door Sjors gegeven hulpmiddelen geen effect en is het probleem niet verholpen. Eergister had ik wel nog normaal functionerend internet, gister niet meer. Ik heb zsm weer internet nodig omdat ik moet solliciteren en mijn cv enzo op de laptop staan..... wat moet ik doen, want ik geraak behoorlijk gefrustreerd hiervan. Ik heb overigens gewoon KPN wifi, dus geen internetkabel

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt aOriginele topic]

Hallo @Marten van Gendt de laptop met een netwerkkabel aansluiten, werkt altijd of je mobiel als wifi-hotspot gebruiken en daar je laptop draadloos verbinding mee laten maken, dan heb je ook internet.

Inbreken in een topic van iemand anders is niet handig, zeker niet als dat topic ook nog eens meer dan 3 jaar oud is.

Beter een eigen topic gemaakt met een duidelijke omschrijving van jouw klacht.


Hoi @Marten van Gendt, welkom bij ons op het forum. Zoals je ziet hebben we een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Dat maakt het ook voor jou overzichtelijker. Kan je ons meer vertellen over wat de situatie precies is bij jou? Zie je het netwerk niet, kan je er niet mee verbinden of iets anders?

En welke stappen heb je al gedaan? Je zegt dat je alles uit het andere topic hebt geprobeerd, maar wat was per stap het resultaat daarvan? Wij zien alleen wat jij in je bericht plaatst, wij zien niet wat jij ziet. Hoe meer jij ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.

Met de alternatieve opties om tijdelijk verbinding te maken die Jan noemt heb je de documenten hopelijk al wel kunnen versturen.