Skip to main content

Sinds ons KPN abonnement geupdate is werkt wifi niet meer op een 2 laptops in huis. Op 3 andere laptops, mobiele tel en tablet werkt het wel gewoon. We hebben ook 2 wifi versterkers.

Modem gereset en wifi versterkers gereset via KPN app, maar de laptops gaan niet op wifi.

Goedemorgen @Jipi en welkom hier op ons forum :)

Knap irritant dat de wifi sinds de update van je abonnement niet meer lijkt te werken op 2 laptops in huis dus goed dat je hier melding van maakt. Mijn eerste advies zou zijn om de KPN wifi manager eens te doorlopen en kijken of deze het probleem op kan lossen. Wat je verder alvast kunt proberen, is de wifi opnieuw instellen op deze 2 laptops. Wat ik daarmee bedoel is dat je het wifi netwerk uit beide laptops verwijdert om deze vervolgens opnieuw in te stellen. Je zult dan ook (eenmalig) het wachtwoord van de wifi opnieuw in moeten voeren. Laat je me weten of dit heeft geholpen?


Hoi @Jipi, helaas heb ik niks meer van je vernomen, ik was namelijk benieuwd naar de stand van zaken en of je ook nog wat hebt gehad aan mijn tip!Â