Skip to main content

Vanaf afgelopen weekend heb ik gemerkt dat de wifi niet werkt omdat mijn mobiele dataverbruik omhoog schoot.

Ik heb inmiddels alles geprobeerd.

Modem opnieuw opstarten, 5 minuten wachten.

Ingelogd op de router en wlan aan gezet maar ook dat werkt niet.

Het lampje blijft uit.

KPN telefonisch niet te berikien en monteurs komen niet.

Ik moet thuiswerken maar dit wordt wel erg lastig op deze manier.

Heb je wellicht een (paar) Experia WiFi's of SuperWiFi's? In dat geval werkt de Wi-Fi van de V9 niet.


Ik denk het niet want er is niets extra's aangesloten sinds afgelopen weekend en daarvoor heeft de wifi het altijd gedaan.

 


Het snelste kun je toch ff de klantenservice bellen (0800 - 0402, gratis). Anders moet je ff w88 op een moderator, maar dat kan door drukte een paar dagen duren. Vul daarvoor alvast je profiel in; dan kunnen ze sneller reageren. Privégegevens zijn alleen zichtbaar voor jou of een moderator. 


0800-0402 bedoeld Henk2304


0800-0402 bedoeld Henk2304

Excuses, aangepast.:kissing_closed_eyes:


Hier een link hoe je naast herstarten wat je geprobeerd hebt, ook een fabrieksherstel kan doen.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


Hi Marianne, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt aan de telefoon? Zo niet, dan kan ik dit ook voor je oppakken. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je.


Marianne, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.