Skip to main content

Eindelijk werd dan gisteren de wijziging door KPN geïnitieerd (upgrade  glasvezel snelheid). Met als gevolg dat de wifi direct niet meer beschikbaar was. Uiteraard weer bellen en diverse keren lang in de wacht gehangen. Om er telkens door een computer van het kluitje naar het riet te worden gestuurd. Later op de avond eindelijk contact gehad. Maar er kon niets van afstand worden gedaan. Uiteraard beloofd dat we door de afdeling van de monteurs in de ochtend, vanochtend zouden worden gebeld. Nee hoor niets vernomen. Wederom een uur aan de telefoon gehangen om vervolgens eindelijk te horen te krijgen dat er iets in de centrale, dan weer iets in ons kastje niet goed was. En weer opgehangen met de mededeling dat dit voor 19 uur vandaag wordt opgelost. Wij werken hier met 2 mensen nu thuis op onze eigen internet 4g bundel. Ik wil nu echt eens weten wanneer dit opgelost is en of er überhaupt iemand met dit ticket (opgemaakt gisteravond, want dan wist iedereen van de afdeling waar wij van worden weggehouden wat er moetst gebeuren) nu ook aan de slag is. Want tijdens ons telefonisch contact kon niemand de ticket vinden. Ik ben er nu echt helemaal klaar mee. HELP!

    

Hoi @Het werkt niet, ik zie dat er een ticket voor je openstaat, onze collega's zijn er mee bezig. Meer zicht op de oplostermijn heb ik helaas ook niet.

Heb je ook mobiele nummers bij KPN? Daar kunnen we eventueel wat MB's opzetten voor in de tussentijd.
Zou je die aan je profiel willen toevoegen en dat hier laten weten?


Nee wij hebben geen  mobiele nummers bij KPN. k merk aan je reactie dat de beloofde oplostijd voor 19uur niet gaat lukken? Kun je dat bevestigen, nee liever ontkrachten. Dit kan echt niet in deze tijd.

we hebben dus ook geen televisie vanavond. Gisteravond ook al niet….. Dus actie in de taxi graag.

 


Hoi @Het werkt niet, er ging administratief even iets niet goed waardoor ik je reactie nu pas zie. Sorry daarvoor!