Skip to main content

Ongeveer elk uur valt de Wi-Fi uit. Elke keer als ik een check doe is er niets aan de hand.

Kunt u mij verder helpen?

Welke type modem heb je precies


Experia Box V10A


Neem onderstaande link even door 

 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


Dankjewel! Deze reset heb ik inmiddels 2 keer uitgevoerd. Helaas heeft dit niet geholpen.


Heb je een koper of glasvezel verbinding,  is het een koperverbinding  hoe lang is het kabeltje vanaf het aansluitpunt naar het modem 


Een meter of 4.. Het heeft het altijd gedaan. Al zo'n 5 jaar probleemloos. Sinds een maand met problemen. Ik heb geen idee of het koper of glasvezel is.


Bovenstaand zijn de koperverbindingen en welke heb je precies en als je dus een koper verbinding hebt is een aansluitkabeltje van 4 meter te lang, het advies is een rond kabeltje van max 150 cm


Geen van alle helaas. De verbinding heeft het 5 jaar probleemloos gedaan met 4 meter kabel.


Dan ga ik er vanuit dat je een glasvezel verbinding hebt en dus geen koperverbinding, vul je forum profiel aan met je postcode , huisnummer en de laatste drie cijfers van je Iban nummer dan ziet webcare wie je bent.

Kun je een foto plaatsen van het glasvezel kastje 


Hoi @Pancho van den Bruele, welkom op het forum! Evenals Jimny hierboven ben ik wel benieuwd naar je kastje en je gegevens. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Had je onze online wifimanager ook al eens helemaal doorlopen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!