Skip to main content

Hallo! Kan iemand ons helpen. De WiFi verbinding verbrak net opeens. We zaten via de Chrome ast televisie te kijken en dat ging de hele avond goed. Toen merkte ik dat m'n telefoon niet zo snel werkte en zag ik een uitroeptekentje naast het WiFi teken staan aan de bovenkant van mijn scherm. Vervolgens heb ik op de KPN website gekeken en de modem opnieuw opgestart, gereset en eigenlijk alles gedaan wat er op de website stond maar helaas doet de WiFi het nog steeds niet. Het liefst heb ik het natuurlijk zo snel mogelijk opgelost maar ik snap ook niet hoe dit van het ene op het andere moment kan gebeuren. Helaas zaten we ook nog eens midden in een spannende film dus willen graag verder kijken! Kan iemand ons helpen? 

Hallo @MaxenSamgebruikenKPN Welkom hier op het KPN Forum! Is dit inmiddels opgelost? Ik hoop van harte dat je je film hebt kunnen uitkijken. Speelt het probleem nog steeds of was dit een eenmalig iets? 

Het Forum is een uitstekende plek om je vraag te stellen over onze diensten en zeker ook over dit soort zaken. Je krijgt in de regel snel antwoord en hulp van je medeforumgenoten. Als je echter een acuut probleem hebt en direct hulp wilt van iemand van KPN, kun je het beste contact leggen met de klantenservice via 0800-0402. 

Â