Skip to main content

Wiffi werk abominabel ook na aanschaf van KPN  wiffi versterkers en meerdere keren via service verbeter je wiffi nog steeds beneden peil !

en dan krijg je als antwoord kijk op KPN en of hier tja daar kan ik ook niks mee , et begint dan al weer goed ( niet dus) vul een gebruikersnaam in nou daar ben je dan ook weerdruk mee want alle namen worden al gebruikt vandaar maar iets heel raars ingevuld.

KPN zorg er gewoon voor dat mijn wiffi werkt ik betaal er genoeg voor !

Hallo @TrutzooiBelachelijk ,

Welke problemen ervaar je?Lukt verbinden niet, valt het bereik tegen of krijg je geen internet?


Je betaalt geen cent voor wifi. Je betaalt voor een goede verbinding tot en met het modem.  Goed wifi moet je zelf regelen en kpn helpt je daarmee.  Vertel, wat gaat er fout?


Uh ik betaal genoeg per maand en dan op advies van KPN  2 wiffi versterkers  aangeschaft en nog steeds *******. Dus dan graag mijn geld terug voor de aanschaf en dan leg ik wel kabels , maar KPN hat dat dan beter meteen kunnen zeggen dat had dan mij veel tijd en geld gescheeld 

ps ik kijk glasvezel tv maar et lijkt wel of ik een oude VHS video aant kijken ben die steeds vastloopt 




Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Nu hebben wij hier allemaal een glazen bol en kunnen we direct zien hoe je netwerk is ingericht…🙈 Misschien is het zinvol als je het thuisnetwerk even beschrijft inclusief alle versterkers, switches en kabels. Mogelijk kunnen we je helpen met het vinden van een oplossing 


Uh ik betaal genoeg per maand en dan op advies van KPN  2 wiffi versterkers  aangeschaft en nog steeds klote . Dus dan graag mijn geld terug voor de aanschaf en dan leg ik wel kabels , maar KPN hat dat dan beter meteen kunnen zeggen dat had dan mij veel tijd en geld gescheeld 

ps ik kijk glasvezel tv maar et lijkt wel of ik een oude VHS video aant kijken ben die steeds vastloopt 

 

Je tv werkt niet goed, maar dat heeft niks met wifi te maken.Wat is er mis met de superwifi?

Hoe is je tv ontvanger verbonden?Via ethernet of superwifi/DVS?En kijk je via scart of hdmi?

 


Uh KPN heeft toch net al de hele boel na gelopen en zeggen zelf dat et niet goed is en verwijzen me hier naar toe 

wat ik bedoel te zeggen is dat KPN dat zelf op moet lossen en mensen niet hier naar toe verwijzen omdat ze er zelf niet uitkomen 

eigenlijk ben ik gewoon mijn gal aant spugen in de hoop dat ze klanten eens gaan help en en niet hier naar toe verwijzen 


Uh KPN heeft toch net al de hele boel na gelopen en zeggen zelf dat et niet goed is en verwijzen me hier naar toe 

wat ik bedoel te zeggen is dat KPN dat zelf op moet lossen en mensen niet hier naar toe verwijzen omdat ze er zelf niet uitkomen 

eigenlijk ben ik gewoon mijn gal aant spugen in de hoop dat ze klanten eens gaan help en en niet hier naar toe verwijzen 

Ik begrijp je, KPN moet het natuurlijk zelf oplossen en ze moeten niet afhankelijk zijn van forumleden.

Maar welke problemen ervaar je zelf met wifi?Zolang we dat niet weten kunnen wij je ook niet helpen.


Hoi @TrutzooiBelachelijk en welkom hier op ons forum :)

Allereerst zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met de wifi, ook na de aanschaf van super wifi punten. We helpen je via deze weg graag verder en ik heb er alle vertrouwen in dat ook bij jou thuis de wifi goed moet kunnen werken. Wat het met wifi wat lastig maakt; op afstand kunnen wij niet zien hoe een wifi signaal bij iemand thuis functioneert, we kunnen de verbinding tot aan het modem (Experia Box) doormeten maar daar houdt het op. Daarom hebben we een tijd geleden de wifi manager ontwikkeld; deze tool kan bij jou thuis de kwaliteit van de wifi in kaart brengen en op basis daarvan de instellingen (zoals het kanaal) optimaliseren. Mijn eerste advies zou dan ook zijn om daar eens mee aan de slag te gaan en kijken wat daar uit gaat komen. Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, kan ik altijd je verbinding tot aan het modem voor je doormeten. Mochten zich in dat traject problemen bevinden dan heeft dat ook zijn uitwerking op het wifi signaal. Zou je voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? 


Hoi @TrutzooiBelachelijk , we hebben niks meer van je vernomen maar ik was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld. Mocht ik nog ergens in mee kunnen denken, laat dit dan vooral weten!