Skip to main content

Hallo 

Ik heb al 10 jaar de Box v9 ik merk steeds vaker dat mijn wifi trager woord en heb al verschillende instellingen geprobeerd  zelf met de KPN Superwifi maar dan nog geen goede wifi berging aan gezien ik meerdere aansluiting op de wifi heb . Nu heb ik gelezen dat dit probleem op een hele simpele manier is op te lozen gewoon een vernieuwde box 12 aan te vragen bij kpn wat tenslotte zijn wij de klant die voor het gebruik betalen aan kpn en zijn dat ook verantwoordelijk voor een goede service en niet anders om.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Nu heb ik al steeds trage  internet en ook vaak dat de update niet goed werken terwijl ik wel afhankelijk ben van een goede internet om dat ik meerdere producten of de wifi verbinding heb lopen die voor mijn van levens belang zijn daar om doe ik een dringende beroep  op kpn en zeker als ze al zo lang klant bent bij kpn.


@diesel.52 waar heeft u dat gelezen dan? Een Experiabox word bij KPN pas vervangen als deze kapot is. Bij problemen met WiFi verwijst KPN u door naar de WiFi manager. 


Hoi @diesel.52, een langzamere Wifi verbinding is altijd vervelend inderdaad. De Wifi Manager die Nick al noemt kan je helpen met het verbeteren van het signaal.

In je eerste bericht heb je het ook over de SuperWifi-punten, heb je die ook in gebruik? Als je die hebt is de Wifi van de V9 uitgeschakeld, dan wordt die helemaal niet gebruikt. In dat geval zal het dus ook niet de Wifi van de V9 zijn wat je merkt. Kan je ook vertellen hoe traag traag is, heb je een speedtest gedaan op de Wifi verbinding? En kan je ook een speedtest doen op een bekabelde verbinding om de resultaten te kunnen vergelijken?