Skip to main content

Wanneer ik de Wifi-manager uitvoer dan geeft KPN aan dat ik een verouderde Experiabox heb, er wordt geadviseerd om de Experiabox V12 te bestellen. Maar de grote vraag is waar doe ik dat? Via de app wordt deze mogelijkheid niet geboden, ik kan alleen maar wifi versterkers bestellen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Via de app wordt deze mogelijkheid niet geboden, ik kan alleen maar wifi versterkers bestellen.

Ja... en als u dat doet, dan krijgt u de KPN Box erbij.

Waarschijnlijk heeft u aangegeven dat u een woning met 2 verdiepingen heeft. Als u de WiFi Manager nog een keer doet en aangeeft dat u een klein appartement heeft, dan krijgt u misschien wel gewoon de KPN Box 12 zonder dat u gedwongen word er 2 SuperWiFi's bij aan te schaffen.


Nee, ik heb een appartement met 1 woonlaag, wel een groot appartement.  WiFi signaal is uitstekend. 


@Storm73, wat Nick83 zegt klopt. Je hebt dan vermoedelijk dat advies gekozen om ook voor de versterkers te kiezen, klopt dat?


@Storm73, wat Nick83 zegt klopt. Je hebt dan vermoedelijk dat advies gekozen om ook voor de versterkers te kiezen, klopt dat?

Volgens mij is dat niet iets waar je voor kunt kiezen. Je moet ze gewoon bestellen, anders krijg je de KPN Box ook niet.


Nee, ik heb een appartement met 1 woonlaag, wel een groot appartement.  WiFi signaal is uitstekend. 

Ik heb er iets over gelezen, dat je kunt kiezen voor een appartement van minder dan 60 m². Dan zou je geen SuperWiFi's opgedrongen krijgen.