Skip to main content

Jouw internetverbinding is nog niet klaar voor de wifi manager. Probeer het later opnieuw.

 

Internet werkt, ik krijg echter alleen maar bovenstaande melding met de Wifi manager.

 

Stroom is al van glasvezelpunt af geweest en van de router.

Meerdere devices geprobeerd met diverse browsers. Cache en cookies ook verwijderd.

Ik zie wel 2 producten onder mijn account waarvan 1 geannuleerde bestelling.

Bij het bellen naar de klantenservice zou deze automatisch moeten verdwijnen na een tijdje.

Ik moest de stroom er maar weer eens een keer afhalen maar dit helpt niet.

 

Hoe krijg ik de Wifi manager werkend?

Hi @Ruben1234! 2 thuisproducten op 1 KPN ID kan inderdaad problemen geven bij de Wifi Manager. Als deze nu nog niet zelf weg is gegaan dan lijkt het me handiger in te grijpen. Er zijn 2 manieren om dit te doen.

We kunnen van onze kant deze verwijderen. Als je hiervoor kiest vul dan eerst je profiel in en laat hier weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan doe ik aansturing. 

Je kan ook zelf met een ander e-mailadres een nieuwe KPN ID aanmaken. Als je daar alleen je nieuwe abonnement toevoegt moet het wel lukken de Wifi Manager te doen. 

Wil je hier laten weten welke je kiest en of het gelukt is?


Profiel aangemaakt. Verwijder nu maar het dubbele en niet actieve product onder **************** Volgens jullie klantenservice medewerker.kon dit niet

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hi @Ruben1234 ik zie nu 2 verschillende dingen. 

In je vorige reactie gaf je een Gmail adres aan. Ik zie dat je huidige product gekoppeld is aan een hotmail.com adres. Heb je dit recentelijk gekoppeld?

Het KPN ID waar je product aan is gekoppeld heeft maar 1 product. Dus met de Hotmail.com KPN ID moet het gewoon mogelijk zijn de Wifi Manager te doen. 

Wil je hier bevestigen of dit lukt?


Op het hotmail test adres werkt het maar ik wil het graag gewoon werkend onder mijn gmail account


@Ruben1234 ik heb aansturing gedaan om het klantnummer dat nu nog aan het Gmail adres hangt te laten verwijderen. 🙂