Skip to main content

Krijg steeds deze boodschap

 

Er gaat iets mis

er-gaat-iets-mis.png

Het lijkt erop dat de Wifimanager het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?

Naar kpn.com

Welkom op het forum @gdazler! We zien deze melding helaas wat vaker voorkomen. Zou je willen controleren of je geen VPN actief hebt op je apparaat? Zou je daarnaast ook met een ander apparaat of een andere browser kunnen kijken of je dezelfde melding krijgt? Verder heb ik met de gegevens in je profiel de verbinding nagekeken en die is helemaal prima. Ook kan ik het modem goed uitlezen. Is er iets waarmee ik kan helpen terwijl we kijken wat er met de Wifimanager aan de hand kan zijn?


Beste @Bram_ , op MijnKPN stond zowel mijn Mobiel als Thuis (TV/internet) als producten vermeld. Een nieuw MijnKPN aangemaakt met een ander e-mail adres en Thuis toegevoegd. Werkte toen gedeeltelijk wel. De Wifimanager gaf aan dat wifi verbeterd kan worden, startte het modem opnieuw en kwam in een loop. Na het modem handmatig uit- en aangezet te hebben, werkt alles weer.


@gdazler het is inderdaad zo dat er een algemene storing hiervoor is. We zijn op dit moment bezig die op te lossen. Zodra er melding is dat deze opgelost is laat ik het je hier weten. Je kan dus wel proberen maar de kans is groot dat je foutmeldingen blijft krijgen. Als je tot die tijd specifieke vragen hebt kan je die altijd hier stellen!