Skip to main content

Situatie: enige maanden geleden had ik problemen dat mijn laptop wifi netwerk niet kon vinden. Hierdoor is samen met kpn een alternatief wifi aangemaakt , die werkt perfect. Mijn oude wifinaam stond er wel gewoon nog in, die vooral kinderen gebruiken op hun tablet of mobiel.

Echter hebben we uur stroomuitval gehad in de wijk. Nadat alles eindelijk was opgestart is dat oorspronkelijke wifi naam verdwenen. Klopt dit? Zou dit nog te herstellen zijn? 

Wil zeggen 1 wifi netwerk voor het werk/laptop en 1 voor normaal wifi op tablet en telefoon.

Of omdat dit op hetzelfde netwerk zit , dat dat dit niet uitmaakt? 

Ervaar nog geen problemen, maar wil het liever voor zijn aangezien ik 95% vanuit thuis werk.

Hoi @Michelle Gulikers, welkom op ons forum! Inmiddels zijn we al weer even verder, is het nog gelukt je Wifi te herstellen?
Ik denk dat het om “extra wifi” gaat? We hebben daar een handig topic over!

 


Helaas nog niet gelukt( of niet meer vindbaar). Gelukkig doet alles het wel, alleen allemaal opnieuw moeten instellen. Zal dit weekend eens naar dat stukje kijken wat je gedeeld hebt. Ben niet zo technisch 😂

 

Maar wel goed dat je het stuurt. Was namelijk zo een deurbel met wifi aan het kijken maar snapte al niet hoe ik kan zien hoeveel ghz mijn wifi heeft. Maar dan weet ik dat dit eventueel apart aangemaakt kan worden voor die deurbel.