Skip to main content

Paar maanden terug is er een monteur langs geweest om het wifinetwerk te onderzoeken. We hadden last van wegvallende wifi. Er is toen een andere modem neergezet. Nu probeer ik in te loggen maar geen enkel wachtwoord werkt nog. Tevens is het netwerknaam op het modem anders dan waar ik op inlog. Op zich al heel vreemd maar op sommige apparaten zie ik mijn huidige netwerknaam meerdere keren. Hoe op te lossen?

Hallo @Mark26777 de modem een fabrieks-reset geven.

 


Hallo @Mark26777 de modem een fabrieks-reset geven.

 

Waarschijnlijk komt dezelfde wifinaam dan terug. Grote kans dat deze tijdens de modemwissel is ingeladen vanuit het oude modem, dit gebeurd standaard. De enige oplossing om volledig terug te gaan naar oud is door deze gegevens vanuit de klantenservice uit de systemen te verwijderen maar dit betekent wel dat alle apparaten handmatig opnieuw gekoppeld moeten worden en eventuele wifipunten opnieuw geïnstalleerd.

Een reset kan wel helpen om het admin-wachtwoord te resetten als dat ooit gewijzigd is geweest. Na een reset moet deze gelijk zijn aan de sticker op de achterkant.


Hoi @Mark26777 en welkom hier op ons forum :)

Heb je iets gehad aan de input vanuit onze community? Wat @NHendriks zegt klopt helemaal. Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen?