Skip to main content
Beantwoord

wifipoint bestaande klanten

  • May 21, 2020
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo. Irritatie. Ben al ruim 10 jaar bij kpn. Nieuwe klanten krijgen geregeld allerlei aanbieding. Bij lid worden. Denk aan wifipunten. Nu tweede keer in korte tijd. Wanneer schenken jullie nu eens aan vaste klanten een wifipunt. Stond laatst weer om Instagram   Meerder mensen (die al jaren lid waren) klaagden hierover. Dan moet je ze kopen of je abonnement opzeggen of je al lopende contract omzetten en duurder uit zijn  Daarna is jullie reclame ineens verwijderd. Wanneer gaat kpn nu eens de vaste klanten belonen voor hun jaren lange trouw zijn aan kpn. 

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi @Buon, welkom hier. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? Het kan best eens zijn dat ook jij dan kosteloos een oplossing krijgt namelijk. We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 28, 2020

Hi @Buon, welkom hier. Heb je de Wifi Manager al eens doorlopen? Zo ja, wat kwam daar uit als conclusie? Het kan best eens zijn dat ook jij dan kosteloos een oplossing krijgt namelijk. We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2020

Hij geeft aan dat ik twee WiFi punten kan kan kopen voor € 149, - euro. Dat lijkt me geen goede oplossing. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2020

In mijn, en andere kpn abonnement klanten, ogen, vind ik dat kpn soms ook de vaste klanten gratis cadeaus kan aanbieden.  Dat is gewoon klantvriendelijkheid en doe je in mijn ogen ook aan lange termijn klantenbinding. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 28, 2020

In mijn, en andere kpn abonnement klanten, ogen, vind ik dat kpn soms ook de vaste klanten gratis cadeaus kan aanbieden.  Dat is gewoon klantvriendelijkheid en doe je in mijn ogen ook aan lange termijn klantenbinding. 

Onzin. En nutteloos. Want al die gratis dingetjes moeten we gewoon zelf betalen in de vorm van de abonnementsprijs. Dan is het beter dat een ieder die het nodig heeft gewoon zelf de apparatuur aanschaft. Dan hoeven andere mensen die het niet nodig hebben daar niet aan mee te betalen tenminste. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2020

Dat mag je vinden. Ik ben een andere mening toebedeeld. Ik ben al ruim 14 jaar bij kpn. Heb dus voldoende bijgedragen aan een mogelijk cadeau net als al die nieuwe instromend. 


  • May 28, 2020

Hoi @Buon en anderen,
 

vaste klanten gratis cadeaus kan aanbieden.  Dat is gewoon klantvriendelijkheid en doe je in mijn ogen ook aan lange termijn klantenbinding. 

Onzin. En nutteloos. Want al die gratis dingetjes moeten we gewoon zelf betalen in de vorm van de abonnementsprijs. 
 

Ik sluit me aan bij @Nick83 

Je hebt de zon ook al voor niets. :wink:

En voor het overige kost alles geld.
Marktwerking is in de maatschappij waarin wij leven de standaard. 
Als jij beter kunt "vooral goedkoper en voor niets” Ik zou zeggen ga ervoor.
Ik kies al jaren (Nog niet zo langs als jou) voor de kwaliteit en KPN levert mij dat.:grinning: