Skip to main content

Wij zijn al jaren klant bij KPN. De wifi in huis is niet overal goed. We willen kijken voor de wifi versterker. Nu krijg je ze gratis als je abonee wordt. Mooie aktie. Maar als is ze wil moet ik ze kopen 2 voor €149,-.... Ik beter overstappen naar de concurent daar krijg je ze ook gratis bij een abonnement. Of is er ook een aktie voor klanten?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Bestaande klanten krijgen de beste oplossing namelijk gratis experia wifi's die bekabeld moeten worden aangesloten op de experiabox.  Beter kan je het niet hebben.

 


Hi @Joyce. welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Op dit moment hebben we inderdaad een actie waarbij nieuwe klanten kunnen kiezen voor gratis SuperWifi punten of korting op het abonnement. Als zij kiezen voor SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere abonnementsprijs. Kiezen zij voor korting op het abonnement, dan vervalt de gratis SuperWifi. Deze actie geldt niet voor bestaande klanten. Van tijd tot tijd hebben wij een andere welkomstactie voor nieuwe klanten. Ik ga er vanuit dat toen jij klant werd, je ook gebruik hebt kunnen maken van een kortingsactie. 

Mocht je als vaste klant problemen ervaren met de wifi in huis, dan kun je de Wifi Manager gebruiken. Deze analyseert en verbetert de wifi. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren.


Hoi Ron, dank voor je reactie! Ik heb de Wifi Manager al 'geprobeerd'. Deze is niet verbetert. Advies was om de wifi versterker aan te schaffen. Ik wil eigenlijk een mening horen of dit werkelijk werkt. Ik weet niet wat experia wifi inhoud. Maar als dat met een kabel gaat is dat geen optie. Moet 2 verdiepingen omhoog. Ik hoop dat iemand nog een resensie of ervaring heeft met de wifi versterker.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Experia Wifi's zijn inderdaad wifi versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten op de Experia Box. Wanneer dit geen optie is, dan kun je kiezen voor SuperWifi punten. Hierbij kun je 1 Superwifi punt bekabeld aansluiten op de Experia Box en de ander kan dan draadloos gebruikt worden. Zelf heb ik er geen ervaring mee, dus ik kan je hier niets over vertellen. Wel kan ik je zeggen dat, als je er voor kiest om SuperWifi punten aan te schaffen, en ze bevallen niet, je 14 dagen bedenktijd hebt om ze terug te sturen.