Skip to main content

Goedemiddag meneer/mevrouw,

 

Ik heb dit jaar internet en interactieve TV bij jullie gekocht. Nu zie ik dat je daar wifiversterkers bij zou ontvangen als nieuwe klant, maar ik heb deze nooit gekregen. Is dat nog mogelijk? Er zijn wel degelijk plekken in huis waar de wifi een stuk beter kan namelijk. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Thomas

U heeft welkomstkorting ontvangen? Nieuwe klanten ontvangen welkomstkorting of SuperWiFi's. Niet beide.


Hi @Thomas97, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Op dit moment hebben we inderdaad een welkomstactie waarbij klanten kunnen kiezen voor korting op het abonnement of gratis SuperWifi punten. Wat @Nick83 zegt klopt inderdaad. Als nieuwe klanten kiezen voor gratis SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere abonnementskosten. Wordt er gekozen voor korting, dan vervallen de gratis SuperWifi punten. Het kan zijn dat deze actie niet geldig was toen jij een aanvraag indiende. Je hebt dan vermoedelijk gebruik kunnen maken van een andere actie. Dit kun je terugvinden op de bevestiging van jouw aanvraag. Als dit het geval is, dan kom je niet in aanmerking voor de gratis SuperWifi punten.

Wel kun je door middel van de Wifi Manager jouw wifi analyseren en verbeteren. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer