Skip to main content
Beste KPN,

Ben abonnee sinds 2016 en eigen “redelijk” tevreden. Gisteravond kwamen we WEER tot ontdekking dat de wifiontvanger weer opnieuw gekoppeld moet worden. Heel vervelend allemaal. Vorig jaar nieuwe wifiontvanges ontvangen ( toen ook al problemen daarmee ) en nou gebeurt het weer ( 2 de keer dus) krijg ik dit nu ieder jaar..... dan vind ik het hele abonnement wel duur. Heb er alleen maar last van. Wat is nu een betere oplossing...
Hallo @DorithJan Allereerst is het fijn om te horen je eigenlijk heel gelukkig met ons bent. Dat is altijd goed om te horen. Het is dan uiteraard extra jammer dat er één dingetje niet goed gaat. Als ik het goed begrijp gaat het hier om je Draadloze Verbindingsset? In dat geval kan het soms gebeuren dat je de set opnieuw moet koppelen: er kan simpelweg iets veranderd zijn in je huis waardoor er storingen optreden: magnetrons, adapters van andere apparaten en zelfs de dimmer van een lamp kan het signaal negatief beïnvloeden. Wellicht staan er dergelijke apparaten in de buurt bij één van de adapters? Wellicht kun je de adapters van de Draadloze Verbindingsset op een ander stopcontact aansluiten?
Beste Bart,

dank je wel voor je reactie. Heb met klantenservice gesproken en wij kwamen er samen ook niet uit. Er is al een monteur langs gekomen en heeft alles weer correct in orde gemaakt. Dus probleem opgelost.😀
Ha, dat is helemaal goed om te horen! Is wel duidelijk wat het probleem nu was?

Reageer