Skip to main content

Hallo,

Via de wifimanager kreeg ik het advies wifiversterkers te bestellen. Nu krijg ik steeds in het vervolgscherm het bericht dat er een fout is opgetreden en kan ze dus niet bestellen.....wat nu ?

Gr. Guus

@GuusFl Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je wifi versterkers te bestellen. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen! 


@Rutger_ gedaan !


@GuusFl Ik heb je gegevens er bij gepakt, ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 


Hallo,

Via de wifimanager kreeg ik het advies wifiversterkers te bestellen. Nu krijg ik steeds in het vervolgscherm het bericht dat er een fout is opgetreden en kan ze dus niet bestellen.....wat nu ?

Gr. Guus

Hoi , ook bij mij werkt de Wifi Manager niet. Het is wel goed voor je conditie: Ben wel 4 keer door het hele huis gerend , en dan tot slot te zien op het scherm dat het door een probleem niet gaat om je bankrekeningnummer in te voeren. Of je het dan nogmaals wil proberen. Pfff, ben er even klaar mee!

 

 


@Rutger_ wellicht kan  je @Dennemen  ook zo fantastisch helpen 😉


@Dennemen Welkom op het forum. 

Het kan kloppen dat je deze melding krijgt, het lijkt er op dat je recent hardware van KPN hebt ontvangen. Het duurt even voor de oude apparatuur bij ons weer retour gemeld is. 

Je zou na 15-12 de apparatuur uit de Wifi Manager moeten kunnen bestellen. Mocht dit nou toch niet lukken, zou het dan kunnen laten weten? 


Hoi Rutger, het is nu 16 dec. De defecte Modem(experia v8) is inmiddels al een week geleden opgestuurd en de 2e teveel geleverde modem (experia 10) gelijk bij ontvangst van de retourdoos gisteren ook weer retour gestuurd.

Nu wil ik de Wifimanager gebruiken maar die werkt niet volgens een bericht op de KPN site.

Wat nu?

 


@Dennemen Ik zie het inderdaad terugkomen, ook dat het niet lukt om het te doorlopen. 

Ik heb in dit geval 2 Experia wifi's voor je besteld, deze liggen morgen na 15:00 klaar bij de Deen aan de Torenstraat. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen! 


Oke Rutger, alvast heel erg bedankt! Dat scheelt weer een hoop gedoe.

Ben blij dat het zo opgelost kan worden!

Groeten van Dennemen!

 


@Rutger_ 

Beste Rutger,

Zoals ik eerder meldde is er nu overal bereik in huis maar valt de wifi telkens weg. Er staat dan een uitroepteken bij het wifi logo of telefoon etc.

Ik heb de experiabox  meerdere malen opnieuw opgestart zonder resultaat. 

Is hier een verklaring / oplossing voor  ??

Hoor je graag !

Groet Guus. 


@GuusFl Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt. 

Is dit probleem er op alle apparaten en overal in de woning? En als je een internetpagina wil bezoeken als de verbinding wegvalt, welke melding krijg je dan in beeld? 


 


@Rutger_ 

Het is op alle devices.


@GuusFl U heeft nu 2 versterkers in huis? Beide bekabeld aangesloten? Rechtstreeks op de Experiabox? Zonder dat daar een draadloze verbindingset ofzo tussen zit?


@Nick83 

Dat klopt inderdaad Nick. Zonder switch etc.


Een keer opnieuw opstarten dan. Als dat niet helpt: andere kabel proberen.


@Rutger_ 

Wifi blijft nu correct werken 👍

Nog 1 vraag.  Ik heb nu de wifi versterkers waardoor de wifi van de experia uit staat. Kan ik alsnog een gastenwifi opzetten ??

Iedereen kan nu namelijk mijn sonos bedienen 🙈

Hoor je graag


@GuusFl Met de Experia wifi's is het op dit moment helaas niet mogelijk om een gastennetwerk op te zetten. Dit wordt wellicht in de toekomst nog wel mogelijk, maar wanneer durf ik niet te zeggen.