Skip to main content

Ik heb nu meerdere malen geprobeerd mijn WiFi wachtwoord te wijzigen. Aan alle voorwaarden voldaan; tussen 10-32 karakters, hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen, tevens zonder opvolgende gelijke letters, cijfers of symbolen. Toch krijg ik constant de melding dat het nieuwe wachtwoord niet voldoet aan de voorwaarden. Geprobeerd op zowel telefoon als laptop, krijg steeds zelfde melding. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welk modem heb je?

Je kan ook via de webinterface het wachtwoord aanpassen.Als je je type modem doorgeeft kan ik het ook specifieker uitleggen als je wilt.


Ik heb Box 12


Log dan eerst in op de box 12:

  1. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn
  2. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord
    De gebruikersnaam voor de Box 12 is Admin. Het standaard wachtwoord staat op de sticker achterop de Box. Na eerste keer inloggen moet je een nieuw, zelf gekozen, wachtwoord instellen.

Ga vervolgens naar wifi->basic->password en wijzig dat naar wat je wilt, als je dat gedaan hebt klik je op apply.


Is het gelukt om met de stappen die Martijn plaatste je wifi wachtwoord te wijzigen, @J.errr?


Goedemiddag,

 

bedankt voor de uitleg. Echter heb ik dat al geprobeerd en het werkte niet om de redenen die ik in mijn eerste post aangaf. 


Goedemiddag,

 

bedankt voor de uitleg. Echter heb ik dat al geprobeerd en het werkte niet om de redenen die ik in mijn eerste post aangaf. 

Ook als je handmatig in het modem inlogt zoals hier gezegd? 

 


Ook dan helaas. 


Ai, dat is jammer, @J.errr. Dan kan ik twee dingen bedenken:

  • Of je maakt een typefoutje ergens waardoor het wachtwoord in het eerste invulveld niet overeenkomt met de tweede
  • Of je gebruikt een teken dat ons modem niet accepteert

Zou je eens de symbolen/speciale tekens die je probeerde te gebruiken hier willen noemen?