Skip to main content

Hoi beste KPN community. 

Ik loop sinds afgelopen vrijdag tegen een probleem aan. Mijn wifi werkt niet meer. Er is een verbinding maar er is geen internet. Ik heb hulp gezocht bij de KPN store zonder resultaat. Daar wisten ze ook niet wat er aan de hand was. Ik heb mijn experia box v10 in een KPN store geruild voor een nieuwe maar dit heeft ook niet geholpen. Ik heb alle mogelijke oplossingen uitgevoerd zonder resultaat. De kastje blijft rood branden.

Weten jullie wellicht een oplossing?

Welk modem heb je nu is dat een V12 en heb je glasvezel of koperverbinding


Hi @FSonmez, welkom bij ons. 

Ik denk graag mee. 

De kastje blijft rood branden.

Zo te lezen ligt het niet aan de modem. Toch moet ik dit even vragen; welk kastje blijft rood branden? Zou je hier een foto willen plaatsen van het kastje? 

Ook niet onbelangrijk, ervaar je dit op meerdere apparaten of alleen op 1? 


Welk modem heb je nu is dat een V12 en heb je glasvezel of koperverbinding

V10 en glasvezel

 

Hi @FSonmez, welkom bij ons. 

Ik denk graag mee. 

De kastje blijft rood branden.

Zo te lezen ligt het niet aan de modem. Toch moet ik dit even vragen; welk kastje blijft rood branden? Zou je hier een foto willen plaatsen van het kastje? 

Ook niet onbelangrijk, ervaar je dit op meerdere apparaten of alleen op 1? 

De glasvezelkast bij alarm en modem bij internet en service brandde rood. 

Het maakt niet uit meer. Er is gisteren een monteur langsgekomen en heeft het opgelost! Toch bedankt voor jullie reacties!


Welk modem heb je nu is dat een V12 en heb je glasvezel of koperverbinding

V10 en glasvezel

 

Hi @FSonmez, welkom bij ons. 

Ik denk graag mee. 

De kastje blijft rood branden.

Zo te lezen ligt het niet aan de modem. Toch moet ik dit even vragen; welk kastje blijft rood branden? Zou je hier een foto willen plaatsen van het kastje? 

Ook niet onbelangrijk, ervaar je dit op meerdere apparaten of alleen op 1? 

De glasvezelkast bij alarm en modem bij internet en service brandde rood. 

Het maakt niet uit meer. Er is gisteren een monteur langsgekomen en heeft het opgelost! Toch bedankt voor jullie reacties!

Dat vind ik fijn om te horen, weet je ook toevallig wat er aan de hand was? Handig voor de meelezers hier.