Skip to main content

Bij telefonisch contact met de klantenservice is mij verteld dat ik een maand opzegtermijn zou hebben bij emigratie.

Op het forum hier zie ik dat er wel degelijk per emigratie datum opgezegd kan worden.

Wij hebben internet/tv maar ook mobiel bij Kpn, dat laatste zouden wij graag nog even behouden want we hebben een briefadres in NL waar uiteraard niet gewoond wordt door ons.

Vraag 1; Moet het modem teruggestuurd worden?

Vraag 2; kunnen wij het abonnement van mobiel nog even aanhouden totdat we aldaar een provider hebben. Ná het abonnement willen we graag nummerbehoud en prepaid van Kpn.

 

 

Thuis abonnement en mobiele abonnement zijn 2 aparte abonnementen. Je kunt prima het thuis abonnement opzeggen en het mobiele abonnement nog door laten lopen.


@Nick83 Mobiel dus ook met een briefadres?


Wauw, wat een spannende stap.

Er is een opzegservice bij emigreren, zie http://kpn.com/emigreren . Dat kan dan volgens mij per emigratiedatum. Geen opzegtermijn van een maand.

1] Het modem en de tv ontvangers moeten, met de stroomadapters, terug gestuurd worden. Maar pas na dat je daarvoor de vraag hebt ontvangen.

2] Zolang je binnen de E.U. blijft valt bellen/gebeld worden binnen de bundel. De fair use is dat je 4 maanden per jaar je telefoon elders in de E.U. mag gebruiken. Dat hoeft geen aaneengesloten periode te zijn.

Met prepaid: wel binnen elke 180 dagen na laatste gebruik even bellen (met verbinding!) of een sms verzenden om 'm geldig te houden.


Ik heb zowel per mail en online ingevuld maar tot nu toe nog geen reactie gehad van kpn.

Kan iemand hier ff induiken?

alvast bedankt


Wauw, wat een spannende stap.

Er is een opzegservice bij emigreren, zie http://kpn.com/emigreren . Dat kan dan volgens mij per emigratiedatum. Geen opzegtermijn van een maand.

1] Het modem en de tv ontvangers moeten, met de stroomadapters, terug gestuurd worden. Maar pas na dat je daarvoor de vraag hebt ontvangen.

2] Zolang je binnen de E.U. blijft valt bellen/gebeld worden binnen de bundel. De fair use is dat je 4 maanden per jaar je telefoon elders in de E.U. mag gebruiken. Dat hoeft geen aaneengesloten periode te zijn.

Met prepaid: wel binnen elke 180 dagen na laatste gebruik even bellen (met verbinding!) of een sms verzenden om 'm geldig te houden.

Ik heb zowel per mail en online ingevuld maar tot nu toe nog geen reactie gehad van kpn. Wat te doen nu?


Op deze manier wordt het wel een langslepende zaak @Diana Malpaga Staal. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een een seintje in dit topic willen geven? Dan duik er in en hopelijk kun jij dan dit snel afronden. 


@Jeroen_dB Het is al geregeld, bedankt voor je antwoord

 

Â