Skip to main content

Hoi geachte kpn.

 

Bij ons werkt het wifi helemaal niet boven ook hebben we geen glasvezel hier.

We zijn jaren lang trouwe klant.

En dat de prijs omhoog gaat elk jaar begrijp ik.

Ik neem aan dat dit gaat om kon thuis?

Want via KPN mobiel heb ik Dafhne lindhout de geus geboren op ***

Heb ik 2 abbonementen op mijn naam staan 1 voor me kind 10,00 euro per maand onbeperkt bellen en sms'en.

En voor mij zelf onbeperkt bellen sms'en en onbeperkt data internet.

Mijn man heeft ook een abbonement van 25,00 euro per maand zelfde als mijn abbonement.

En me andere zoon heeft ook een kids abbonement onbeperkt bellen en sms'en 

Voor 12.50 per maand.

Dus kunt u mij uitleggen hoe ik aan een maandelijks bedrag van 1 abbonement kom van 48,88?

 

Over mijn KPN alles in 1 thuis

Wil ik namelijk geen verhoging in de kosten.

Omdat de wifi boven continu niet werkt.

Is al doorgemeten door jullie.

En volgens jullie sycsteem werkt het wel.

Tegen woordig draait alles op wifi zo ook playstations van onze 2 kinderen.

En hun telefoons data.

We hebben 2 routers 1 boven 1 beneden.

We hebben hier al over geklaagd omdat de kwaliteit nadat we verhuist zijn vorig jaar erg omlaag is gegaan door geen glasvezel.

En de wifi boven.

En dan moesten we maar 180 euro betalen voor 2 super wifi versterkers boven.

Na jaren lang klant bij u juist omdat ik liever een paar tientjes meer per maand betaal voor kwaliteit dan een paar tientjes besparen en naar een andere provider te gaan. Maar nu is de kwaliteit van wifi zo verslechterd dat we de slechte kwaliteit van de andere profiders hebben en die paar tientjes meer betalen.

Dat we iets bij moeten betalen voor die 2 super wifi versterkers. En laten monteren door jullie ben ik best toe bereid maar na ruim een jaar hier hinder van te onder vinden. En jaren lang klant. Vind ik het redelijker als jullie ons ook tegmoed komen.

En we de 180 euro splitsen en het voor 90 euro kunnen laten doen.

Is wel zo klantvriendelijk vind ik zelf.

Dan hebben we hopenlijk weer de kwaliteit die we gewend zijn van jullie.

En zal je ons ook behouden als vaste klant. Want verder zijn wij wel super tevreden over jullie.

En hebben daarom ook 4 mobiele abbonementen bij jullie lopen.en kpn thuis van jullie.

Graag zie ik jullie reactie hierop tegemoet.

Ik denk dat ik een heel redelijk voorstel doe.

Met vriendelijke groet dafhne lindhout de geus .

****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Dafhne lindhout de geus, welkom op het KPN Forum! En ontzettend bedankt voor jouw vertrouwen in KPN.

Alleen wel balen dat je een slechte wifi verbinding ervaart. Helemaal in deze tijd waarin we extra afhankelijk zijn van onze internetverbinding.

Als eerste raad ik je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.

Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic.

Biedt dit nou niet direct de oplossing, neem dan ook eens dit topic met meer tips om problemen met wifi op te lossen eens door.


Hoi dank u wel ja ik heb de wifi manager gesproken. En de wifi plus versterkers en door jullie goed laten plaatsen wat ze adviseren kost me dan 180 euro.

Dat vind ik niet zo een scherpe aanbieding.

Het leven is al duur genoeg.

En voor ons is dat heel veel geld. 

Ik heb nog gevraagd om een stukje jaren lange trouwe klant en het niet werken ervan in indd deze tijden. Of we het ter compensatie 90 euro van konden maken. Dat is voor ons net aan haalbaar om te kunnen betalen 

En jullie houden een jaren trouwe klant waarbij ik ook iedereen heb aanbevolen voor jullie netwerk zo ook op me werk met werktelefoon om dat via KPN te doen. Vanwegens het goede netwerk en klantvriendelijkheid en goede kwaliteit.

Maar dit wilden de  wifi manager niet doen.

Dus wij zitten met onze rug tegen de muur aan.

En dit vind ik wel erg jammer.

 

 

 


De WiFi Manager is een tool op de KPN site. Niet een persoon die u kunt spreken…

Misschien kan @Denise_ nog even kijken of u die tool geprobeerd heeft. Als ik uw reactie zo lees denk ik niet. U heeft gebeld denk ik. 


Ja ik ben gebelt nadat er een een meeting in alles was gedaan etc.

Dan moet je alles restarten en dat kunnen ze op afstand ook doen. En zelf ken je dit ook doen via de site.

En die gaf het probleem niet aan.

Maar kan me printer boven niet eens online houden wat nodig is op wifi voor me inkt abbonement.

Want de wifi valt steeds eruit.


Dan zou ik eerst de wifimanager proberen waar Denise het over heeft. Dus niet bellen maar de tool gebruiken. 


Wilt u voor mij nakijken of we die niet al gedaan hebben. Want naar mijn idee was dat de eerste stap die we gedaan hebben.


Wilt u voor mij nakijken of we die niet al gedaan hebben. Want naar mijn idee was dat de eerste stap die we gedaan hebben.

Ik ben geen medewerker van KPN dus dat kan ik niet zien. Die het anders gewoon nog een keer 


Als je al 2 routers hebt, die beide wifi hebben, neem ik aan, waarom dan nog extra wifi versterkers? volgens mij moeten die 2 wifi routers samen prima kunnen werken.

 

Dan zie ik ook nog 2 onbeperkt data mobiele abonnementen, waarom is dat? 1 is voldoende want dan kun je MB's delen van de ene naar de andere, scheelt weer ruim een tientje per maand.


Ik ga met je mee denken. Eerst heb Ik wel een paar vragen. Je zegt dat je 2 routers hebt. Wat zijn dat voor routers? Er staat vast een naam op. Heb je dit soort dingen in huis?

 


Nou sorry hoor van dat 2 onbeperkte data scheelt weer 20 tientjes. Want me zoo tje heeft een abbonement op mijn naam staan.

Zodat hij me kan bereiken als er wat is of zich buitensluit. En me dan kan bereiken.

En 1 voor mezelf.

Dus dat slaat nergens op


Ik zal morgen avond even kijken welk merk het is.

Maar ziet er niet hetzelfde uit.

Mijne zijn nog wat dikker en breeder soort vierkantjes.

Ooit eens gekregen dat ik abbonnee werd bij jullie

 

 


Nou sorry hoor van dat 2 onbeperkte data scheelt weer 20 tientjes. Want me zoo tje heeft een abbonement op mijn naam staan.

Zodat hij me kan bereiken als er wat is of zich buitensluit. En me dan kan bereiken.

En 1 voor mezelf.

Dus dat slaat nergens op

@Dafhne lindhout de geus , probeer even in gedachte te houden dat we je hier op dit forum willen helpen. De opmerking van @emielstroeve over de abonnementen is goed bedoeld en juist bedacht om jou voordeel op te leveren. Je houding en opmerking dragen niet bij aan de hulp die wij jou willen bieden….


Deze misschien?

 


Nee de Experia box v10


Sorry door die eerste zin interpreteerde ik het verkeerd.

Mijn excuus.

Aardig mee gedacht lief. Maar dat gaat helaas niet vanwegen mijn zoontje


Nee de Experia box v10

En nr. 2? Want je zegt 2 routes...


Ja 2 van die Experia box V10 1 boven en 1 benedenboven hebben we een andere

 

 

 


2 dezelfde kan niet. Je gebruikt dus 1x een v10 en ik moet precies weten wat die andere is.


Ja 2 van die Experia box V10 1 boven en 1 benedenboven hebben we een andere

 

 

 

Misschien lukt het om een afbeelding van beide routers te plaatsen?


Net als @Joep1965 en @SledgehammerNL ben ik benieuwd welke router je naast de Experia Box V10 in gebruik hebt. Je mag hiervan ook een foto plaatsen. Dat is misschien makkelijker.

 

Ik kan ook kijken naar de resultaten van de Wifi Manager. Maar dan heb ik wel wat informatie van jou nodig. Vul je forumprofiel aan met je klantnummer en geboortedatum. Dan kan ik met je meekijken.


 


Dit zijn me 2 routers van boven en van beneden


 


Ok. De mogelijkheid bestaat dat het ding boven een ander netwerk uitzend dan de Experiabox v10 beneden.

Ik zie dat er 2 stekkers aan de rechterzijde uit steken. Zit er misschien een tv ontvanger op aangesloten?  Of een pc? Werkt die goed? Heeft die internet? Of doet de tv het goed?

Het model is al wat ouder. Misschien al wel 10 jaar oud ofzo. Als u de WiFi Manager doet, dan krijgt u waarschijnlijk SuperWiFi's aangeboden voor een gereduceerd tarief. Twee stuks voor € 59 euro volgens mij.


Dat de Wifi Versterker een andere sidd uitzend is juist goed, deze ondersteund geen roaming dus zal je handmatig de verbinding met de V10 moeten verbreken en verbinding maken met de versterker.

Niet ideaal maar het werkt wel.