Skip to main content
Beantwoord

Wij hebben boven helemaal geen wifi en worden daar niet goed mee geholpen

• May 13, 2022
  • 31 reacties
  • 374 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Klopt. Onze tv ontvanger zit erop. Werkt meestal goed. Zo nu en dan valt het signaal een paar tellen weg daarna weer probleemloos

Hoe kom ik ook alweer bij die manager?

Want wil graag het probleem opgelost hebben zodat we boven ook gewoon goede wifi hebben.

En ja er staan 3 playstations op en een tv. Maar dat is tegenwoordig nou eenmaal alles gaat op wifi

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 28, 2022

Klopt. Onze tv ontvanger zit erop. Werkt meestal goed. Zo nu en dan valt het signaal een paar tellen weg daarna weer probleemloos

Hoe kom ik ook alweer bij die manager?

Want wil graag het probleem opgelost hebben zodat we boven ook gewoon goede wifi hebben.

En ja er staan 3 playstations op en een tv. Maar dat is tegenwoordig nou eenmaal alles gaat op wifi

Huh? 3 playstations? Zijn die dan wel via WiFi verbonden dan? Of ook bekabeld met dit kastje?

Nee via wifi ik heb de 2 super wifi versterkers besteld nadat ik de manager heb gedaan in 5 minuten.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ah, geen 2 routers. Maar een Experia Box V10 en een wifi versterker. Dit is inderdaad een verouderd model wifi versterker. Ik raad je echt aan de Wifi Manager eens te doorlopen. Haal wel eerst de wifi versterker los.

Ja hebben we gedaan we hebben de 2 superwifis besteld en ontvangen en nu werkt het super over het hele park

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen, @Dafhne lindhout de geus!