Skip to main content

Hoi geachte kpn.

 

Bij ons werkt het wifi helemaal niet boven ook hebben we geen glasvezel hier.

We zijn jaren lang trouwe klant.

En dat de prijs omhoog gaat elk jaar begrijp ik.

Ik neem aan dat dit gaat om kon thuis?

Want via KPN mobiel heb ik Dafhne lindhout de geus geboren op ***

Heb ik 2 abbonementen op mijn naam staan 1 voor me kind 10,00 euro per maand onbeperkt bellen en sms'en.

En voor mij zelf onbeperkt bellen sms'en en onbeperkt data internet.

Mijn man heeft ook een abbonement van 25,00 euro per maand zelfde als mijn abbonement.

En me andere zoon heeft ook een kids abbonement onbeperkt bellen en sms'en 

Voor 12.50 per maand.

Dus kunt u mij uitleggen hoe ik aan een maandelijks bedrag van 1 abbonement kom van 48,88?

 

Over mijn KPN alles in 1 thuis

Wil ik namelijk geen verhoging in de kosten.

Omdat de wifi boven continu niet werkt.

Is al doorgemeten door jullie.

En volgens jullie sycsteem werkt het wel.

Tegen woordig draait alles op wifi zo ook playstations van onze 2 kinderen.

En hun telefoons data.

We hebben 2 routers 1 boven 1 beneden.

We hebben hier al over geklaagd omdat de kwaliteit nadat we verhuist zijn vorig jaar erg omlaag is gegaan door geen glasvezel.

En de wifi boven.

En dan moesten we maar 180 euro betalen voor 2 super wifi versterkers boven.

Na jaren lang klant bij u juist omdat ik liever een paar tientjes meer per maand betaal voor kwaliteit dan een paar tientjes besparen en naar een andere provider te gaan. Maar nu is de kwaliteit van wifi zo verslechterd dat we de slechte kwaliteit van de andere profiders hebben en die paar tientjes meer betalen.

Dat we iets bij moeten betalen voor die 2 super wifi versterkers. En laten monteren door jullie ben ik best toe bereid maar na ruim een jaar hier hinder van te onder vinden. En jaren lang klant. Vind ik het redelijker als jullie ons ook tegmoed komen.

En we de 180 euro splitsen en het voor 90 euro kunnen laten doen.

Is wel zo klantvriendelijk vind ik zelf.

Dan hebben we hopenlijk weer de kwaliteit die we gewend zijn van jullie.

En zal je ons ook behouden als vaste klant. Want verder zijn wij wel super tevreden over jullie.

En hebben daarom ook 4 mobiele abbonementen bij jullie lopen.en kpn thuis van jullie.

Graag zie ik jullie reactie hierop tegemoet.

Ik denk dat ik een heel redelijk voorstel doe.

Met vriendelijke groet dafhne lindhout de geus .

****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Klopt. Onze tv ontvanger zit erop. Werkt meestal goed. Zo nu en dan valt het signaal een paar tellen weg daarna weer probleemloos

Hoe kom ik ook alweer bij die manager?

Want wil graag het probleem opgelost hebben zodat we boven ook gewoon goede wifi hebben.

En ja er staan 3 playstations op en een tv. Maar dat is tegenwoordig nou eenmaal alles gaat op wifi


Klopt. Onze tv ontvanger zit erop. Werkt meestal goed. Zo nu en dan valt het signaal een paar tellen weg daarna weer probleemloos

Hoe kom ik ook alweer bij die manager?

Want wil graag het probleem opgelost hebben zodat we boven ook gewoon goede wifi hebben.

En ja er staan 3 playstations op en een tv. Maar dat is tegenwoordig nou eenmaal alles gaat op wifi

Huh? 3 playstations? Zijn die dan wel via WiFi verbonden dan? Of ook bekabeld met dit kastje?


Nee via wifi ik heb de 2 super wifi versterkers besteld nadat ik de manager heb gedaan in 5 minuten.

 

 


Ah, geen 2 routers. Maar een Experia Box V10 en een wifi versterker. Dit is inderdaad een verouderd model wifi versterker. Ik raad je echt aan de Wifi Manager eens te doorlopen. Haal wel eerst de wifi versterker los.


Ja hebben we gedaan we hebben de 2 superwifis besteld en ontvangen en nu werkt het super over het hele park


Fijn om te lezen, @Dafhne lindhout de geus!