Skip to main content

In mei hebben wij doorgeven aan KPN dat we gaan verhuizen. 20 juni zou de vroegste datum zijn dat wij onze internet thuis zouden krijgen. Tot nu toe (5 december 2021) hebben wij nog steeds geen internet thuis. Wij hebben alleen maar een nood box waar 100GB wordt gezet. Wij moeten elke week bellen zodat er 100GB erop wordt gewaardeerd. Als wij bellen is de internet er pas na 1 dag. De internet datum verschuift elke maand. De datum die nu staat voor het internet is 11 december. We worden er heel gek. Elke maand betalen wij ook gewoon voor het normale pakket (65,00), terwijl er nog steeds geen normale internet is.

Hi @Umarbaker, welkom op het forum. 

Wat ontzettend naar dat het allemaal zolang duurt. Gaat het hier om nieuwbouw of aanleg van glasvezel? Heb je ook contact gehad met KPN netwerk (scrol naar beneden voor de contactmogelijkheden)? 

Ik kan wel kijken of ik bij ons iets kan zien, maar wij hebben als provider weinig invloed op de aansluitdatum. Vul even je profiel in en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Beste Alex,

Ik heb mijn profiel ingevuld. Sinds de ochtend hebben 10 keer gebeld om de nood box op te waarderen en wij hebben nog steeds geen internet. 

 


Ik heb even gekeken. Ik zie dat 3 december mijn collega jouw voicemail heeft ingesproken. Hij heeft uitgelegd dat de aansluitdatum nu op 11 december staat. Dat zie ik nu ook terug. Ik hoop dan ook echt dat het nu wel gaat lukken. Want ik snap ook heel goed dat je er flauw van bent. 


Bedankt ja dat is wat ik er mee bedoel. De datum wordt hele tijd verlengt en verlengt. Ik heb nu geen internet thuis op mijn nood box. Kunnen jullie ervoor zorgen dat het internet op mijn nood box komt, want normaal komt het binnen twee minuten en nu is het er nog steeds niet.


Ik snap het, ik zie zo niet meteen waardoor het steeds uitgesteld wordt. Hopelijk was dit de laatste keer. 

In ieder geval heb ik aanvraag voor nieuwe data gedaan. 


Daar gaan wij weer De verhuisdatum van abonnement is veranderd naar18 december 2021.

 

wat zijn jullie toch goed bezig zeg 

 

Admin: woord verwijderd i.v.m. huisregels


Ik zie inderdaad dat er contact is geweest. Ik zie staan dat glasvezel nog niet is gereed gemeld door KPN Netwerk. Hierdoor loopt de order niet door en kan er niet aangesloten worden, daardoor wordt het steeds verschoven. Ik zie dat mijn collega je verwezen naar KPN Netwerk. Hopelijk wordt jouw adres snel gereed gemeld en dan dan je aansluiten.Â