Skip to main content

Wij willen graag een glasvezel aansluiting

Locatie: ***

*** ***

 

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedemorgen,

Wij willen graag een glasvezel aansluiting, via telefoonkabel en digitenne werkt het slecht en traag

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Dat moet je regelen op site van KPN Netwerk NL.

https://www.kpnnetwerk.nl


Nick83, dat klopt, glasvezel zit nog niet in de planning, maar wij hebben zeer traag internet en willen graag een verbetering


Ik vrees dat je daar voorlopig nog ff op zult moeten wachten. Ik heb eens even op de netwerkkaart gekeken die ook op de site van KPN Netwerk NL te vinden is. Er ligt nergens glasvezel bij jullie in de buurt. 


Oké , maar hoe kan KPN ons internet nu verbeteren, wij betalen wel ca €60,- per maand.

Anders kunnen wij beter de digitenne abonnement opzeggen.


Hi, welkom hier. 

Op basis van je adres zie ik dat je daar max. 10 Mbps kunt halen. Glasvezel staat helaas niet op de planning. 

Ik zie wel dat er internet buitengebied beschikbaar is. Hebben jullie dit al? Dat kan namelijk de snelheid wel iets verhogen. 


Goedemorgen,

Wij hebben nu internet via de telefoonaansluiting, dus als deze versneld kan worden hoor ik dat graag.


Digitenne word niet beter van Internet Buitengebied. En je kunt via Internet Buitengebied ook geen interactieve tv kijken.

Heeft u al een buiten antenne voor digitenne? 


@IJsclub Eendracht 

Digitenne heeft niets te maken met internetsnelheid, maar is eigenlijk meer de vervanger van het oude TV via de antenne. Alleen is de antenne een ander soort en is er een extra kastje bij nodig.

Als het gaat om de internetsnelheid zou ik inderdaad voor Sneller Internet Buitengebied kiezen. Dat kan het flink verbeteren. Dan kan je daarna altijd nog kiezen om Digitenne te stoppen en via je vaste verbinding televisie te kijken. Met de beschikbare 10 Mbit snelheid kan dat wel in tegenstelling tot wat Nick83 hierboven schrijft.

@Nick83 SIB is in dit geval hybride, in combinatie met de koperlijn. Dan kan ITV dus wel.


Interactieve tv werkt alleen via het koperdraadje, niet via het 4G gedeelte. Als de internetsnelheid nu te laag is voor itv, dan zal itv ook niet werken als het Internet Buitengebied erbij komt. Dat bedoelde ik.


bedankt voor de informatie.

onze probleem is:

-Slechte Wifi in de kantine, veel klachten.

- Wij willen graag van de digitenne af, word 5x per jaar gebruikt, maar willen wel tv kunnen kijken.

Wat zijn voor ons de beste mogelijkheden.

tel ***

 

Admin: 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy


bedankt voor de informatie.

onze probleem is:

-Slechte Wifi in de kantine, veel klachten.

- Wij willen graag van de digitenne af, word 5x per jaar gebruikt, maar willen wel tv kunnen kijken.

Wat zijn voor ons de beste mogelijkheden.

tel ****

 

Als eerste: haal het telefoonnummer weg uit het bericht hierboven. Dit is een openbaar forum en voor elke bezoeker te lezen. 


Heeft u al geprobeerd om een interactieve tv ontvanger te krijgen?


Als eerste: haal het telefoonnummer weg uit het bericht hierboven. Dit is een openbaar forum en voor elke bezoeker te lezen. 

@IJsclub Eendracht KPN gaat u echt niet zomaar bellen. Echt niet. Dat gaat zo spontaan met uw nummer hier op het forum neerzetten echt nooit gebeuren.


Als tweede: stap over op Sneller Internet Buitengebied voor de wifi snelheid in de kantine. Als je nog even wacht tot @Alex_P weer reageert kan hij je daarmee helpen neem ik aan. Hij is van de provider KPN (ik niet, ik werk bij de netwerkafdeling).

 

 


Oke, ik wacht wel af


Hier ben ik weer. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. :relaxed:


Wat bedoeld u precies met relevante gegevens, de meeste gegevens zijn bij KPN wel bekend


Wat bedoeld u precies met relevante gegevens, de meeste gegevens zijn bij KPN wel bekend

Hier kunt u uw forumprofiel vinden:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Daar moet u uw gegevens invullen. Zoals adres en abonnementsnummer enzo.


Aangepast


Dankjewel, ik zie dat hier Internet Buitengebied beschikbaar is. Dit kun je bestellen door over te stappen op de Hussel versie van de abonnementen. Omdat je een best oud abonnement hebt kan dat niet in de huidige versie. 

Log in op Mijn KPN, daar kun je de nieuwe versie selecteren en dit ook bestellen. Eventueel kun je ook met ons bellen, mocht je dit live willen doen met iemand. Het nummer is 0800 0402. 


Heb zojuist gewijzigd in Hussel


Top!