Skip to main content

Op 17-2-2020 email ontvangen We willen uw internet snelheid gratis verbeteren. Maak gratis een monteur afspraak.

21-2-2020

Uw monteursafspraak is vertraagd, Dit komt door techniesche problemen in onze systemen excuus voor het ongemak. Uw ontvangt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 3 weken een mail met een uitnodiging te maken met onze gratis monteur.

Op 2 maart email gestuurd tot op heden 26-10-2020 na verschillende telefoontjes van minnimaal 30 min. geen resultaat. Op 13-10 gebeld en op 19-10 gebeld met medewerker omdat er een monteur op de 19e zou komen tussen 8.00 en 10.00 niet dus.

Vandaag met medewerker gesproken Dhr. Hemen die vertelde dat de aktie was verlopen en dat hij niets meer kon betekenen voor mij, daar was de kous me af.

Te triest voor woorden dat de schuld min of meer bij mij lag omdat het nu eind oktober is.

Dit is mijn trieste ervaring met KPN in 2020.

Met vriendelijke groet,

Willem Verhoeff

 

 

Welkom, @Elionora! Bedankt voor het delen van je ervaring. In verband met de drukte komt mijn reactie wat laat, excuses daarvoor. Wat balen dat het tot op heden niet gelukt is om een monteur over de vloer te krijgen. Ik kan niet goed bedenken wat de oorzaak van deze ellende(:disappointed_relieved:) is en kijk daarom graag met je mee. Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen om de wifi verbeterd te krijgen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? :blush:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hoi Lisa, ja een beetje late reactie maar de monteur zou vandaag komen tussen 12.00-14.00 het is de 11-11-2020 nog niets gezien wie weet.

Dit tot zo ver

Groet Willem

 


Hi @Elionora! De monteur loop binnen tussen 12:00-14:00 uur. Dit is slechts een indicatie, want als de vorige afpsraak uitliep, dan kan het nog wat later worden. Meestal belt de monteur dan wel even om dit te laten weten. Dat je om 13:40 uur nog niemand gezien hebt is dus niet heel gek. Is de monteur gisteren nog over de vloer geweest? Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen.


Inmiddeles zijn de monteurs geweest en hebben de snelheid getest en nu volgens norm.

Wat mij wel opviel is dat de communicatie tussen de monteur en zijn rechtstreekse contacten zeer slecht verliep, hij zat hier te wachten op verbindingen bij elkaar 1 uur voor noppes. 

Erg slecht voor deze mensen!!!!

Dit moest ik nog even kwijt

Met vriendelijke groet,

Willem


Ha, Willem! Dat meen je niet. Ben het er mee eens dat dit efficiënter geregeld kan worden inderdaad. Fijn dat de snelheid nu goed is! Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!:blush:


Misschien nog een extra bijkomstigheid de monteur zijn interne naam ******** hij vond het ook zonde van de kostbare tijd van daar dat hij mij zijn ID gaf..

Groeten Willem

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Reageer