Skip to main content
Vraag

Wijkbrede storing 6006RK na kabelschade – probleem blijft ondanks ‘opgelost’ melding

• May 5, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

In postcodegebied 6006RK ervaren meerdere huishoudens sinds recente werkzaamheden problemen met internet en/of TV.

Op 1 mei kreeg ik via MijnKPN de melding dat er een netwerkkabel beschadigd was. Enkele uren later volgde een bericht dat dit probleem was opgelost.

Op 4 mei speelt echter opnieuw hetzelfde probleem. Daarnaast heb ik op 4 mei om 12:39 een sms ontvangen dat er wederom een kapotte netwerkkabel in postcodegebied 6006RK is, waardoor mogelijk geen internet, TV of telefonie beschikbaar is.

Ondanks deze meldingen werkt de verbinding nog steeds niet goed. Ook zijn er meerdere huishoudens in de wijk met vergelijkbare problemen en lopen er meerdere storingsmeldingen.

Het lijkt erop dat de eerdere reparatie het probleem niet structureel heeft opgelost en dat het om een wijkbreed issue gaat in plaats van een individuele storing.

Kan dit centraal onderzocht en opgepakt worden als één incident voor de wijk, in plaats van losse meldingen per huishouden?

Indien nodig kan ik meerdere referenties/tickets uit de wijk aanleveren.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Je hebt helemaal gelijk dat het daar niet goed gaat, iedereen in jouw straat is 1 of meerdere keren offline gegaan. Het goede nieuws is wel dat jij of een van je buren een KPN monteur over de vloer heeft gehad welke actie heeft uitgezet om dit uit te zoeken, en die ticket staat nog open bij de aannemer. Daarnaast heeft een ander adres een algehele storing open staan, maar aangezien jullie op dezelfde wijkkast zijn aangesloten zal die ook voor de rest gelden. Dus KPN is bezig met de oplossing, maar ik gok dat de klantenservice dat helaas niet zo goed kan zien, ook de eindtijd kan ik niks over zeggen.

• Nieuwkomer
  • May 5, 2026

Mijn postcode gebied 6006 RN maar minimaal ook 6006 RM zijn betrokken. 
Sinds 30 april geen verbinding meer gehad. Wij bleken nog “ geluk” te hebben  Dit bleek toen gaande en wellicht te kort door de bocht: de oorzaak 🫤