Skip to main content

Voor ons kantoor zijn we op zoek naar kantoorruimte in Den Burg (Texel).

Daarom wil ik graag weten met wie ik contact kan opnemen over de mogelijkheden in de wijkcentrale aan de Waalderstraat in Den Burg.

Ik weet dat er nog activiteiten plaats vinden maar was benieuwd of er ook nog mogelijkheden zijn voor ons als accountantskantoor.

Ik verneem dus graag met wie ik hierover contact kan opnemen voor aanvullende informatie

Hallo @LeendertE ,

Als het goed is, hangt er aan de buitenkant van het pand een bordje met de gegevens van de contactpersoon. 


Hallo @LeendertE ,

Als het goed is, hangt er aan de buitenkant van het pand een bordje met de gegevens van de contactpersoon. 

Die hangen er niet, het enige wat er op het bord staat is een KPN-logo, objectnummer en het adres. Contactgegevens zijn er niet.

 

Ik durf ook niet precies te zeggen of hier een standaard procedure voor is maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Wijkcentrales zijn niet ingericht om gedeeltelijk te verhuren en die vergt vaak grote verbouwingen, vaak is het zo dat er vanuit het verleden her en der in het pand nog actieve apparatuur staat te draaien en zakelijke glasvezelverbindingen liggen. Dit zou dan allemaal naar een centrale ruimte verhuisd moeten worden, iets wat niet zo gemakkelijk te realiseren is.

KPN is wel wijkcentrales af aan het stoten, aan het verkleinen of verhuizen naar een kleinere locatie in de directe omgeving. Dit gebeurd voornamelijk in de gebieden waar een groot deel van het aansluitgebied over is op bijvoorbeeld glasvezel of op een buitenring (actieve straatkast) is aangesloten. In dit soort gevallen wordt er gestaag ‘ingedikt’. Dit project noemen we bij KPN ‘Orion’. Onze partner Allinq voert de werkzaamheden uit in opdracht van KPN. Hoe het hele traject verloopt is mij niet bekend, ik ben tot op heden nog maar met één enkel Orion-object in aanraking gekomen waar de migratie gaande was.

Met andere woorden, ik denk niet dat het kan maar ik zou ook niet weten waar ze dat wel of niet kunnen bevestigen.