Skip to main content
Vraag

Wijkcentrale vol in buitengebied

  • November 7, 2020
  • 13 reacties
  • 79 keer bekeken

Hoi,

Ik woon in een buitengebied en de verhuurder van mijn woning heeft tv en internet opgezegd. In de tussentijd heb ik internet en tv aangevraagd. Nu geeft kpn aan dat de wijkcentrale vol zit en er geen nieuwe aansluiting meer mogelijk is voorlopig. Daar zit ik zonder tv en internet aansluiting. Goed geregeld kpn! Al hadden ze nu gewoon een contract overname geadviseerd was er niets aan de hand. Of zijn er toch nog mogelijkheden?

 

Gr. Sjoerd spaansen

admin: eigen topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @SJOERD1983 . Welkom op het forum.

Dat is wel een wrange situatie op deze manier. Ik zeg op voorhand dat ik geen ijzer met handen kan breken en als die centrale écht vol zit, is er niets mogelijk. Maar ik wil toch graag even met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Hoi Erwin,

Ik heb de gegevens aangevuld.

Gr. Sjoerd 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor je reactie @SJOERD1983. Jouw profiel is echter nog steeds leeg.  Ik wil je nogmaals vragen om postcode + huisnummer in te vullen zodat wij jouw bestelling erbij kunnen zoeken. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Hoi jeroen,

Ik heb heb het weer geprobeerd. Hopelijk nu wel.gelukt?

Gr. Sjoerd


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Helaas is het profiel nog steeds leeg :(. 

Het is wel van belang dat je na het invullen ook nog klikt op sla wijzigingen op onderaan jouw profielpagina. Eventueel kun je het proberen in een andere internetbrowser. 

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2020

Ja had ik gedaan maar nu is het gelukt lijkt het


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 10, 2020

Dankjewel. Ik zie op toevoeging B best veel aansluitingen. Heb jij voor je aanvraag en bevestiging gehad met een klantnummer? Zo ja, zou je dat ook in willen in je profiel? Zo niet, dan stel ik voor dat ik het voor je probeer. Zou je in dat geval je rekeningnummer en telefoonnummer willen invullen en mij een seintje willen geven?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Hoi Alex.

Ik heb mijn klantnummer erin gezet.

Groet sjoerd


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 11, 2020

Ja had ik gedaan maar nu is het gelukt lijkt het

Dit heb ik even gemist. Het is nu dus wel gelukt? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ging over het vullen en opslaan van mijn profiel


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 11, 2020

Excuus. Ik zie dat de order nog niet geannuleerd is maar dat het op pauze gezet is tot 18 november, dan gaan we dit wederom proberen met de verwachting dat we de 19de duidelijkheid kunnen geven over de aansluitdatum. Concreter dat dit kan ik het op dit moment niet maken, helaas. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2020

Ja dat gaat niet lukken omdat er een wachtrij is op deze centrale. Ik ga het opzeggen en zal zelf een oplossing moeten zoeken voor dit probleem dat kpn heeft veroorzaakt. Blijkbaar stelt een klant weinig voor bij kpn. Een probleem wat ze zelf veroorzaakt hebben niet oplossen door te zeggen dan breiden we de centrale uit voor u zodat de aansluiting geregeld kan worden. Als er geld verdient kan worden aan de klant is de kpn er voor je, maar als er kosten gemaakt moeten worden voor service voor de klant dan haakt kpn af. Nee hoor pech voor de klant en zoek het maar uit. Jij zult er persoonlijk niks aan kunnen doen maar echt te schandalig voor woorden deze manier van werken. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 11, 2020

Dat heeft daar weinig mee te maken, of je dit bij ons doet of een andere aanbieder. Dit heeft met de drukte op die wijkkast te maken waardoor er nu geen nieuwe aansluiting gerealiseerd kan worden. 

Het staat je uiteraard vrij om het op te zeggen, maar mijn advies is om dit in ieder geval af te wachten tot de 19de om te kijken of er oplossing kan worden gevonden op die centrale. Elke andere provider via deze kabel zal hier tegenaanlopen nu.Â