Skip to main content

Sinds 20 november geen of wegvallende internetverbinding.
Vanaf 24 november helemaal geen internetverbinding meer.

25 november eerste KPN monteur langs geweest die het glasvezelkastje en preventief de modem heeft vervangen. Daarna wel even internetverbinding gehad

Vanaf 27 november opnieuw helemaal geen internetverbinding meer. 
28 november tweede KPN monteur langs geweest die KPN Netwerk heeft aangestuurd

29 november KPN Netwerk monteur langs geweest die o.a. een hoge demping constateerde en de wijkcentrale in moest. Dit bleek helaas niet mogelijk omdat het huisje zou zijn aangereden en de monteur daardoor de deur van het huisje niet in kon. 
 

De monteur gaf mij aan waar de wijkcentrale zich zou moeten bevinden. Nu ben ik daar gisteren zelf langs gereden en zie zo op het eerste oog geen aangereden huisje staan..  sterker nog, de deur lijken wat mij betreft gewoon in tact (zie foto’s). Weet iemand of de wijkcentrale van postcodegebied 6845BH zich op de Wissenkerkepad in Arnhem bevindt?

 


Weet iemand of de wijkcentrale van postcodegebied 6845BH zich op de Wissenkerkepad in Arnhem bevindt?

de wijkkast bevind zich inderdaad wel in die straat. maar niet de foto's die jij laat zijn. waarschijnlijk staat er nog een kleine kast achter dit huisje verstopt welke wel van KPN is.


Liander huisjes zit geen KPN apparatuur in.

Ik ken het gebied niet, maar ik zie wel een glasvezelkastje op die locatie, precies achter dat huisje.

 

 


@FSPR :  Hoe gaat het nu verder dan? Is er wel een vervolg afspraak gemaakt? M.a.w. blijft het balletje wel rollen?

 


@FSPR :  Hoe gaat het nu verder dan? Is er wel een vervolg afspraak gemaakt? M.a.w. blijft het balletje wel rollen?

 

KPN Netwerk monteur gaf op 29 november aan dat hij mensen zou aansturen om het kastje te laten herstellen en hij daarna pas onze lijn in dat kastje kan schoonmaken en eventueel het eea vervangen. Tot die tijd zouden we een internetverbinding moeten hebben die weliswaar niet optimaal is. Nu heb ik 2 december met KPN gebeld om te vragen naar de stand van zaken en zij gaven aan dat de storing als opgelost is afgedaan voor de KPN Netwerk monteur. De klantenservice kon me dus niets vertellen. Hierop heb ik gebeld met de KPN Netwerk monteur zelf en hij gaf aan dat ik bericht zou moeten krijgen als, volgens mij, BTB Tech het kastje komt herstellen. Mocht ik deze vrijdag nog steeds geen internetverbinding hebben dan moet ik hem terugbellen. Hij zou verantwoordelijk moeten zijn voor de storing en daarom kon de klantenservice me niets vertellen. Het duurt mij nu echt te lang omdat ik voor werk thuis ook internet nodig heb en ik nu elke keer de deur uit moet om m’n werk te kunnen doen. 


Liander huisjes zit geen KPN apparatuur in.

Ik ken het gebied niet, maar ik zie wel een glasvezelkastje op die locatie, precies achter dat huisje.

 

 

Zal morgen eens aan de achterkant gaan kijken om te zien of ik daadwerkelijk een aangereden kast tref. 


Liander huisjes zit geen KPN apparatuur in.

Ik ken het gebied niet, maar ik zie wel een glasvezelkastje op die locatie, precies achter dat huisje.

 

 

Zal morgen eens aan de achterkant gaan kijken om te zien of ik daadwerkelijk een aangereden kast tref. 

Inmiddels langs het glasvezelkastje geweest en hij staat inderdaad aan de achterkant van het Liander huisje. Ik trof hem wat mij betreft gewoon in tact aan en niet kapot of iets dergelijks. Toevallig hebben we vanaf eergisteren tot gistermiddag internetverbinding gehad. Daarna niet meer en dus opnieuw gebeld met KPN klantenservice. Zij geven aan nog steeds geen stabiele verbinding te zien. Hele vriendelijke dame gesproken die wél echte service bood en met compensaties en zelfs een dongel heeft geregeld voor in de tussentijd. Eerdere klantenservice medewerkers meenden geen compensatie te kunnen geven omdat de storing nog niet is opgelost en boden ook geen tussentijdse oplossing, erg jammer dat ik pas na de zoveelste keer bellen een beetje service kreeg. Daarnaast ben ik tot mijn verbazing eergisteren gebeld door KPN Netwerk om een afspraak te maken voor een bezoek van weer een nieuwe KPN Netwerk monteur. Uitgelegd wat bijna al een maand de gang van zaken is en de eerdere KPN Netwerk monteur het kastje zou laten herstellen en direct ook onze verbinding. Helaas was daar niets over terug te zien in het systeem. De dame in kwestie zou contact opnemen met de KPN Netwerk monteur en mij daarna terugbellen. Ik ben nog steeds aan het wachten….


 


Vreemd verhaal inderdaad, @FSPR .  Hopelijk komt er nu wat schot in de zaak.

Tussentijds compensatie is zeker niet gebruikelijk en mag ook niet.  We weten immers helemaal niet wanneer de storing is opgelost. Maar dat laat ik even tussen jou en de medewerker. 


Vandaag opnieuw een andere KPN Netwerk monteur langs geweest en het verhaal wordt nog mooier. Hij kon namelijk gewoon het kastje in de wijk in (hetzelfde kastje waar ik dus zelf al langs ben gegaan): niet aangereden oid en alles in het kastje werkt zoals het moet, gaf hij aan. De verbinding vanuit huis tot de kast is goed. Hoe het vanaf dat punt naar in de kast zit weet ik niet. Heel wat anders dan wat de eerste KPN Netwerk monteur in ieder geval aan gaf. Er zijn metingen gedaan en er is in de meterkast gelast, maar helaas nog steeds geen internetverbinding! Het zou nu waarschijnlijk liggen aan een “netwerkkaart”? Iets waar weer een ander bedrijf verantwoordelijk voor is…


Ah, dat is dan Allinq. Meestal zijn ze er wel redelijk vlot bij omdat op een netwerkkaart een heleboel klanten tegelijk kunnen zitten. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.