Skip to main content

Beste,

Gisteren heb ik een internet & TV abonnement besteld voor mijn toekomstige woning. Het abonnement heb ik uiteraard aangevraagd op het adres van mijn toekomstige woning. Hierbij kreeg ik echter niet de mogelijkheid om een ander afleveradres te kiezen.

Het installatiepakket zal daarom naar verwachting worden afgeleverd op het adres van mijn toekomstige woning, terwijl ik daar op dat moment zelf nog niet woon. Het afleveradres zou ik daarom graag willen wijzigen naar mijn huidige adres (zie profiel). Het adres voor het abonnement en de afspraak met de monteur dient daarbij ongewijzigd te blijven.

Bij het bellen naar 0800-0402 kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk zou zijn, maar gelet op soortgelijke vragen op het forum leidt ik af dat dit echter wel mogelijk zou zijn.

Zou het afleveradres voor het betreffende abonnement gelet op bovenstaande gewijzigd kunnen worden naar mijn huidige adres?

Bij voorbaat dank!

Welkom, @Timsin! Leuk dat je voor KPN hebt gekozen. :green_heart: Begrijpelijk dat je het leveradres van het installatiepakket wilt wijzigen naar jouw huidige adres. Wel zo handig als je nog niet op het nieuwe adres woont. Of dit mogelijk is, ligt eraan of het installatiepakket al verstuurd is of niet. Is het installatiepakket al verstuurd of staat deze zeer binnenkort op de planning, dan is het niet mogelijk. Maar als het nog even duurt, dan kunnen we dit vaak wel aanpassen. Ik zie dat je al je gegevens hebt ingevuld, erg fijn! Daarmee kon ik meteen kijken of ik het leveradres voor je kan aanpassen. Goed nieuws: het is gelukt! Het installatiepakket wordt geleverd op jouw huidige adres. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. :blush:


Dank voor je hulp en toelichting @Denise_

Mocht er in de toekomst weer iets zijn dan laat ik het uiteraard weten.