Skip to main content

Op 13 april jl is bij mij glasvezel aangesloten met een internet snelheid van 200MB.

De monteur adviseerde een lagere snelheid (100MB wil ik nu) gezien de gezin samenstelling. Ik probeer dit al te doen via mijnKPN sinds vorige week, maar het systeem geeft steeds weer dat mijn abonnement niet zichtbaar is.

De klantenservice gaf vorige week aan dat het mogelijk te maken had met een administratieve afhandeling. (En dat het haar ook niet lukte.) Dat ik nog een paar dagen moest wachten. Maar een week verder lukt het nog niet. 

Wat kan ik nog doen om dit wel geregeld te krijgen?

Welkom op het forum @Ivonne78!

Top dat je direct je gegevens in hebt gevuld, nu kon ik direct op onderzoek uit gaan. Daarbij kom ik wel tot de conclusie dat het mij ook niet lukt :slight_frown: Maar niet getreurd, ik ga hier intern even werk van maken! Ik verwacht dat ik pas na het weekend meer nieuws heb hierover, zodra ik meer weet laat ik dat hier weten :slight_smile:


Hi @Ivonne78, inmiddels heb ik de leveringsafdeling aangestuurd, omdat jouw bestelling administratief nog steeds niet afgerond lijkt te zijn. Deze afdeling kan je bestelling op gereed zetten, iets dat normaal gesproken automatisch gebeurt als je signaal op de lijn wordt gezet. Als je bestelling volledig op geleverd staat, kan er een wijziging worden doorgevoerd en ik heb direct aangegeven dat je graag naar de 100Mb snelheid wil in plaats van de 200Mb snelheid dus het kan zijn, dat ze dat ook direct voor je gaan regelen.

Als het goed is ga je bericht ontvangen zodra de order gereed is, mocht je nou aan het eind van de week nog niks hebben gehoord, trek je dan weer even aan de bel hier? Dan ga ik kijken of er wellicht al iets is gedaan zonder dat je daarover een bericht hebt ontvangen!


@Maja_  Super bedankt voor de goede opvolging. Ik wacht deze week gewoon af. :grinning::thumbsup:


Hi @Ivonne78, je order is inmiddels gereed, zou je eens kunnen kijken of het je zelf nu lukt om de wijziging door te voeren via MijnKPN? Zo nee, dan ga ik hier weer een poging wagen hoor!


​​​​@Maja_ ,

Het is gelukt! Dat wil zeggen, de order is gereed en ik kan de snelheid aanpassen, maar dan ben ik de aanbieding van de eerste 6 maanden kwijt. Dus ik wacht nog even :sweat_smile: , zou zonde zijn. 

Hartelijk dank voor de goede hulp!

 


Ah, dan snap ik dat je er voorlopig even geen haast mee hebt :sweat_smile: Maar top dat het nu allemaal goed staat en dat je in ieder geval de mogelijkheid weer krijgt! Graag gedaan :blush: