Skip to main content

Hoi,

 

Ik had een vraag m.b.t. het wijzigen van de internetsnelheid van ons abonnement (XS4ALL Smart met de Fritz-box) dat al een tijdje is overgezet van XS4ALL naar KPN. Wanneer ik dat probeer via Mijn KPN, zie ik heel veel opties daartussen, o.a. Hussel en de XS4ALL-opties.

 

Is het de bedoeling dat ik, als XS4ALL-klant, alleen de XS4ALL-opties kies? Want ik kan de Hussel-opties ook aanvinken als de wijziging. Ik dacht, ik vraag het maar even voor de zekerheid zodat ik in ieder geval weet wat wel en niet kan.

Hallo @YenW ,

Je kunt alle opties kiezen die voor jou staan aangeboden. Realiseer je wel dat als je voor een Hussel-variant kiest, dat de oude xs4all-voorwaarden dan niet meer van toepassing zijn. 


beste noordzee,

 

Wat houden die voorwaarden dan precies in?

De voornaamste vraag is hierbij blijven de huidige xs4all emailadressen werken?

 


Waarom kost 100Mb download via het oude xs4all 53 euro en 200Mb via kpn slechts 50 euro?

meer betalen voor minder?

 


Waarom kost 100Mb download via het oude xs4all 53 euro en 200Mb via kpn slechts 50 euro?

meer betalen voor minder?

 

Bij XS4ALL zit er misschien tv bij. En misschien ook wel telefonie. En u heeft een fritzbox. Bij KPN heb je voor 50 euro 200 mbit, maar verder helemaal niets. Geen tv dus. En een fritzbox moet je bij KPN ook extra voor betalen. 


De voornaamste vraag is hierbij blijven de huidige xs4all emailadressen werken?

Ja. Als je het wijzigt via MijnKPN zouden de emailadressen moeten blijven bestaan.


Waarom kost 100Mb download via het oude xs4all 53 euro en 200Mb via kpn slechts 50 euro?

meer betalen voor minder?

 

Bij XS4ALL zit er misschien tv bij. En misschien ook wel telefonie. En u heeft een fritzbox. Bij KPN heb je voor 50 euro 200 mbit, maar verder helemaal niets. Geen tv dus. En een fritzbox moet je bij KPN ook extra voor betalen. 

Als je kiest voor alle kpn opties, dus ook fritsbox e.d.  dan ben je toch nog 3 euro goedkoper uit, bovendien ga je dan wel naar dubbele snelheid.


Als je kiest voor alle kpn opties, dus ook fritsbox e.d.  dan ben je toch nog 3 euro goedkoper uit, bovendien ga je dan wel naar dubbele snelheid.

Van 53,50 naar 50,00 levert 3,50 korting op maar voor het houden van de Fritzbox rekent KPN 3,75. Vrij schappelijk. Per saldo 25 cent bijtalen voor dubbele snelheid. Je moet dan wel je data-simkaart inleveren als je die had.


Lekke transparant, dit.


Wel of niet? Waar ben je naar op zoek, @Enigszinskritisch? De community denkt graag met je mee. 


Duidelijkheid. Ik kan in mijn kpn mijn xs4all smart abonnement aanpassen, maar er staat niet bij waar de xs4all abonnementen voor staan, dus weet ik niet wat ik wijzig. Op xs4all factuur staat het ook niet. Weer alleen een naam. ("Lekke moest zijn Lekker")


... maar er staat niet bij waar de xs4all abonnementen voor staan ...

Wat bedoelt u met deze zinsnede? 


Bv voor hoeveel up/download snelheid betaal je nu bij xs4all. Daar was ik ook naar op zoek. 


@brit w , als je in MijnKPN onder internet probeerd je XS4ALL abonnement te wijzigen dan krijg je precies te zien wat je op dit moment hebt, wat mogelijk is en wat je kunt bestellen (inclusief prijzen). Bijvoorbeeld zo:

 


Dank, ik ga me erin verdiepen.