Skip to main content

Ik heb online een verhuizing doorgegeven. Er wordt zowel in de bevestigingsmail als in mijn Kpn een datum vermeld waarop de kpn monteur langskomt (22.12). Deze dag komt mij niet uit.  Als ik echter aanklik “datum wijzigen” , zegt het volgende scherm dat er geen afspraak is………

 

Heb al een poging ondernomen om klantenservice te bellen maar helaas is deze vanuit het buitenland (waar ik mij momenteel bevind) niet bereikbaar. Althans, het telefoonnummer niet kunnen vinden.

Kan er misschien even iemand van KPN reageren ? Of nog beter, actie ondernemen.

Het zou toch jammer zijn als de monteur voor niks aan de deur staat, maar nog vervelender, ik in mijn nieuwe huis zonder internet zit om de simpele reden dat het onmogelijk blijkt een afspraak te verzetten en/of omdat er niet wordt gereageerd op vragen van klanten. 


Het is momenteel erg druk, @jdv54: daarom duurt een reactie vanuit ons, langer dan je mag verwachten en wij wensen.

Jammer dat het niet lukt om zelf je afspraak met de monteur online te wijzigen. Welke dag(en)/ data komt jou beter uit? Ik kijk dan of de afspraak gewijzigd kan worden.

Heb al een poging ondernomen om klantenservice te bellen maar helaas is deze vanuit het buitenland (waar ik mij momenteel bevind) niet bereikbaar. Althans, het telefoonnummer niet kunnen vinden.

Onze klantenservice is trouwens vanuit het buitenland bereikbaar via +31612001200.


Dankjewel voor je reactie @Shyrin_ 

Ik heb tevergeefs klantenservice een paar keer proberen te bellen op het door jou aangegeven nummer. Twee keer werd na een tijdje de verbinding verbroken. De andere keren krijg ik een heel ander keuzemenu met als eerste de vraag of ik bel voor het mobiele nummer waar ik nu mee bel (nee dus), of dat ik bel voor een ander mobiel nummer (ook niet dus) ??

Het is schier onmogelijk gebleken KPN klantenservice te bereiken. Dit ben ik niet gewend van KPN.

Maar nog steeds kan ik de datum niet wijzigen waarop de kpn monteur langskomt. Als ik in de status van mijn verhuizing kijk staat er “monteur komt 22.12 langs”. Als ik kies voor “afspraak wijzigen” krijg ik de melding er is helemaal geen afspraak ???? Ik lees op dit forum dat er meer fouten en klachten met en over dit systeem  zijn. Waarom wordt dat niet opgelost? Kpn wil de klanten zoveel mogelijk zelf laten regelen maar de systemen rammelen.

 

Ik doe nog één poging : zou je s.v.p. de afspraak willen verzetten naar vrijdag 23.12 (bij voorkeur tussen 8.00 en 10.00) ?

Ik hoop dat het lukt want ik zou het na zoveel jaren tevreden klant te zijn geweest, jammer vinden als deze verhuizing noodgedwongen aanleiding wordt om mij bij andere aanbieders te (moeten) gaan orienteren. 

 


Jammer dat je hier tegenaan loopt, @jdv54. Ik heb de afspraak bij deze voor je verplaatst naar 23 december 2022 tussen 8 en 10 uur.


Dankjewel @Shyrin_  voor de moeite. Zo zou het goed moeten komen.