Skip to main content

Beste,

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement voor internet van 50/50 naar 200/200 aangepast. Echter ondervind ik enige problemen. De wijziging en facturatie is inmiddels gestart, maar sinds de namiddag van 6 januari 2021 heb ik helemaal geen Wi-Fi verbinding meer. 

Zowel het glasvezelkastje brandt zoals hij hoor, zelfde met de modem alleen het internet lampje wil niet branden. Na het opnieuw opstarten en zelfs resetten wat overigens niet lukt, mocht het nog steeds niet baten.

Op mijn apparaten geeft hij aan verbonden te zijn met mijn Wi-Fi, maar zonder het verbinding te hebben met internet.

Na alles nogmaals na te zijn gelopen, met betrekking tot de wijziging van het abonnement krijg ik meermaals te horen dat ik de "mijn eigen" modem kan instellen om gebruik te maken van de nieuwe toevoeging, maar ik heb helemaal geen eigen modem. Ik heb de Experiabox v8 van KPN zelf. Wanneer ik de wijziging heb aangevraagd, zou dit automatisch aangepast moeten worden. 

Wat gaat er hier mis? Is er iets vanuit mij kant wat ik extra moet of kan doen? Of is er iets vanuit jullie kant wat gedaan nog moet worden? Etc.

Ik hoor het graag. 

Voer je  harde reset nogmaals in door het resetgaatje achterop het modem 10 sec in te drukken en branden de ledjes op het glasvezel kastje wel


@jimny Harde reset zowel handmatig als online uitgevoerd, geen veranderingen. Alle lampjes op het glasvezelkastje branden.


Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan zien de moderators wie je bent zodra je topic aan de beurt is, het is momenteel erg druk en wil je sneller geholpen worden bel dan met de klantenservice 0800 - 0402 en spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken dan vraagt men waarover het gaat.

 


@jimny Gedaan. :thumbsup_tone2:


@Laquoise het zou best eens kunnen dat het V8 modem de veroorzaker is van deze storing, maar het kan ook zo zijn dat er een monteur moet worden ingeschakeld


Als het glas kastje power, glas en ethernet heeft branden en alleen
uw internet lampje is uit of rood op de Experiabox. Dit zou toch wordt
in de meeste gevallen met een harde reset opgelost. Zo niet dan zou
dit een een kruising na de patch geweest kunnen zijn. Dit is te testen door
de klantenservice, omdat uw lijn aan/uit blijft staan terwijl uw eigen
lampjes aan/uit blijft. Als dit niet het geval is, dan is hoogwaarschijnlijk
toch echt de Experiabox overleden en zal deze vervangen moeten worden.


@13ramon13 Thanks. Ik ga er wat mee doen.


Goedemorgen @Laquoise, wat rot dat jouw verbinding het niet meer doet. Ik zie dat je hier gelukkig al op weg geholpen bent en tips gekregen hebt, dat is fijn.

Hoe staat het er nu voor met jouw verbinding? Hebben de tips geholpen, of nog niet? Zo niet, laat het dan vooral weten, dan kijken we met je mee.


@Alexandra Ik heb inmiddels een nieuwe modem opgestuurd gekregen, deze heb ik net aangesloten en alles werkt weer zoals behoren! 

:grinning:


Super! Dank voor de update. Ik ben blij dat het weer werkt.