Skip to main content

Dag, ik heb een tijd geleden mijn abonnement gewijzigd, maar ik betaal nog steeds het volle bedrag! Wanneer gaat de wijziging in? Ik kan nu niks meer veranderen omdat de wijziging nog verwerkt moet worden... Duurt wel erg lang! Daarbij ben ik per 01-06-2020 verhuisd en heb mijn abonnement meegenomen, maar ik sta volgens jullie nog steeds op mijn oude adres! 

Wat heeft u gewijzigd?


Hallo @mischamaas, als de wijziging nog verwerkt moet worden is die nog niet afgerond. Het maandbedrag is een onderdeel van de wijziging, dus zodra de wijziging is afgerond zal het nieuwe bedrag ook van toepassing zijn.

Is de order inmiddels wel afgerond? En klopt het adres ook nu? Als dat niet het geval is kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met zowel het oude als nieuwe adres, als dat nog niet klopt) en daarna kan je hieronder een seintje geven. Ik hoor het graag van je.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @mischamaas. Is het ondertussen via een andere weg gelukt? Als dat niet zo is hoor ik het graag van je, dan kijk ik met je mee.