Skip to main content

Ik probeer al 3 dagen mijn abonnement te wijzigen maar krijg steeds de foutmelding ‘door een technische storing is het niet mogelijk’. Mijn nieuwe abonnement zou € 77 p/m gaan kosten. Gisteren telefonisch contact gehad met KPN. Toen kostte het ineens € 79 p.m. Zij kon het niet anders bestellen anders moest ik het nog maar eens online proberen. Vandaag probeer ik het online en kost het ineens € 83,99! Ik wil graag bestellen voor €77!! Ik heb van de bestelpogingen screenshots gemaakt waaruit het e.e.a. blijkt.

Hoi @Beh

Het lukt dus niet jouw abonnement te wijzigen. Je krijgt een foutmelding. 😞 Is het inmiddels wel gelukt? Andere browser? Of is de prijs nog steeds anders. Wat zou je willen bestellen? Kun je een screenshot sturen? Of het vertellen, dan kijk ik mee. 


Ik heb de dag na deze post een klacht ingediend bij KPN. Hierop ben ik terug gebeld. Aangezien ik screenshot kon overleggen was die persoon overtuigd dat er iets niet goed ging in de software van KPN. De foutmelding was onverklaarbaar maar ook de prijzen en kortingen (acties) . Deze medewerker heeft het vervolgens goed opgelost en heb ik mijn abonnement gewijzigd.


Fijn te lezen dat het helemaal opgelost is. 

Mocht je nog weer vragen krijgen of wat dan ook, dan horen wij graag weer van je.