Skip to main content

Beste,

Het is niet te begrijp waarom het bij KPN altijd zo moeilijk gaat. Nu heb ik telefonisch contact gehad met KPN betreffende de incassodatum voor mobiel en vaste abonnement. Ik wil graag dat de incasso de 26e van de maand plaats vindt. Nu dat was akkoord, alles gewijzigd. Ik vraag is het zo in orde, “ja het is zo in orde, U zal wel eenmalig iets meer betalen, maar dat komt door de wijziging”.

Op 12 oktober ontvang in een factuur met een factuurdatum van 9 oktober dat het omstreeks 16 oktober wordt geïncasseerd.

Ik raak hier geïrriteerd door omdat ik wel iets anders te doen heb.

En zo heb ik wel meerdere ervaringen met KPN. Als het wat verder gaat als wat de klantenservice op een vragenlijstje hebben staan, dan wordt het een drama. Dit is echt een verbeterpunt voor de KPN

 

 

Zie ook dit topic voor het wijzigen van de factuurdatum.


Hi @Cararra 

Uit eerdere vragen op het forum heb ik begrepen, dat het meestal niet direct de volgende maand geëffectueerd is. Er gaat zeker (nog) een factureringsperiode over heen. Een aanpassing in het automatische factureringsproces kost wat tijd.

 

*edit: in dit topic factuurdatum aanpassen staat dat ook vernoemd

Wel duurt het even voor deze wijziging in de systemen verwerkt is. Hierdoor krijg je na de aanpassing dan ook nog 1 of 2 facturen op de oude datum.


Via mijn kpn de betaaldatum vorige maand gewijzigd na de 26ste van de maan.

hier mail van gehad dat ze het zullen wijzigen.

nu dus weer een mail gehad met de factuur afgeschreven word rond 12 oktober.

ik wil het graag de 26ste betalen.

hopenlijk kunnen jullie het alsnog veranderen.


Hoi Cararra en Greetje, 

Zoals al terecht is opgemerkt, gaat er wat tijd overheen voordat een wijziging van een factuur/betaaldatum verwerkt is. Mocht het na 2 facturen na de doorgeven wijziging nog steeds niet goed gaan, trek dan gerust nog even weer aan de bel. 


Reageer