Skip to main content

2 dagen geleden heb ik mijn internet abonnement verhoogd van 50 Mbit/s naar 200 Mbit/s. Ik ervaar nog steeds langzame wifi in huis. Hoelang duurt het voordat dit is verwerkt? En hoe gaat dit precies in z’n werking? 

Vorige week woensdag heb ik mijn internet abonnement verhoogd van 50 Mbit/s naar 200 Mbit/s. Ik ervaar nog steeds langzame wifi in huis. Dit is nog steeds niet verwerkt na bijna een week. Ik kreeg ook geen officiële bevestiging of wat dan ook dat mijn abonnement was gewijzigd, wat een beetje onprofessioneel is. Hoelang duurt het voordat dit is verwerkt? En hoe gaat dit precies in z’n werking?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je al bestaande topic


Hallo @inan2727 , je hebt je bekabelde internetsnelheid verhoogd van 50Mbit/s naar 200Mbit/s, dat heeft niets met de wifi snelheid te maken, die verhoging houdt niet automatisch in dat de wifi ook sneller wordt.

Heb je een koper- of een glas-verbinding?

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en geef de modem/router daarna eens een fabrieks-reset.

Indien koper, geeft de modem eens een fabrieks-reset.

Kijk in MijnKPN eens bij lopende correspondentie.

 

 


Hi @inan2727, ik snap dat je zeker wilt weten of alles goed gegaan is met de snelheidsverhoging. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent, eventueel met de goede tips en uitleg van JanD hierboven! Laat het gerust weten als we je hiermee kunnen helpen.